Avatar billede smashlotus Nybegynder
17. marts 2005 - 11:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Deling af internetforbindelse

Vi er 2 computere som via en switch deler en 1 Mbit internet forbindelse. Vi har således begge en dynamisk IP-adresse hver fra udbyderen. Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det er muligt (ved hjælp af nogle programmer) at dele forbindelsen op, så vi begge har max 512kbit hver til rådighed - vel at mærke når vi begge er online. Og når kun en af os er online har denne person hele linien til rådighed.

Det er for at undgå at den ene pc sluger hele linien ved f.eks download af store filer.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. marts 2005 - 11:19 #1
Netlimiter er et godt program til det >>http://www.netlimiter.com/
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. juli 2005 - 18:50 #2
skal du ha´ mere hjælp..??
Avatar billede smashlotus Nybegynder
16. august 2005 - 11:28 #3
Argh sorry.. havde overset mit spørgsmål. Ang. netlimiter har det program så mulighed for at tjekke op på om hvor mange klienter der bruger linien og på den måde dele linien imellem klienterne så alle har samme hastighed til rådighed og så hastigheden tilsvarende forøges når der kun en klient er på?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. august 2005 - 16:39 #4
programmet skal være installeret på alle klienter.
Avatar billede smashlotus Nybegynder
24. august 2005 - 08:17 #5
men programmat kan vel ikke vide hvor meget af linien der rent fakitsk bliver brugt, så det ved hvor om det evt. kan dedikere hele linien til en enkelt bruger?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. august 2005 - 19:38 #6
har du prøvet programmet..?
Avatar billede smashlotus Nybegynder
07. september 2005 - 12:51 #7
nææ ikke endnu.. men går ud fra at man er nødt til at have en router til at klare opgaven eller hva?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. september 2005 - 13:26 #8
nææ det behøver du ikk´..O)
Takker.!