Avatar billede polles-ven Nybegynder
17. marts 2005 - 09:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

forkert kode til logon

jeg har et problem med at når jeg vil logge på internettet skriver logon programmet den forkerte code??? jeg har winxp og jeg bruger k56 modem ....
Jeg har prøvet at slette min konto og oprette den igen men med samme resultat?????
Håber der er nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. marts 2005 - 10:08 #1
du skulle ikke have slettet kontoén >> http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html
Avatar billede polles-ven Nybegynder
17. marts 2005 - 10:13 #2
jeg vil gerne ha at den skriver den rigtige kode automatisk
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. marts 2005 - 10:13 #3
ellers må du ringe udbyder, og på den måde få dit password..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. marts 2005 - 10:14 #4
under konto i egenskaber, skal du sætte flueben i "husk automatisk password"..O)
Avatar billede polles-ven Nybegynder
17. marts 2005 - 10:15 #5
jeg har det rigtige kodeord men jeg kan ikke få pcen til at huske det
Avatar billede polles-ven Nybegynder
17. marts 2005 - 10:16 #6
det har jeg jeg prøvet men det er stadig det forkerte kodeord den husker
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. marts 2005 - 20:18 #7
Sorry men..jeg tror ikke computeren husker forkert..
Avatar billede polles-ven Nybegynder
18. marts 2005 - 23:12 #8
jeg skal slette det kodeord pcen skriver og skrive det rigtige (kan godt komme på nettet når jeg gør det) men hvis jeg ber pcen om at huske det rigtige har den glemt det til næste gang jeg skal på
Avatar billede polles-ven Nybegynder
20. marts 2005 - 01:02 #9
er der ikke andre der har et forslag til hvad jeg skal gøre
Avatar billede polles-ven Nybegynder
15. april 2005 - 18:02 #10
afsluttet