Avatar billede procept Nybegynder
16. marts 2005 - 17:15 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Prøver igen. for 3. gang. 1web.dk web til alle

Vi har for 3. gang justeret og re-designet "1web.dk -web til alle"

Designet skal underbygge konceptet omkring "gratis webhotel" og "discount webhotel".
Vi har forsøgt at gøre det så enkelt som muligt...ikke så meget lir, kun kvalitet.

Hvis der i øvrigt er nogen der har en ide til, hvordan vi underbygger den gode "5 stjernet kvalitet" vil vi meget gerne have idéer.

Kritik ønskes.

http://www.1web.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
16. marts 2005 - 18:13 #1
Nydelig og meget bedre end de 2 andre. 2 kommentarer:

Hvad med en anden baggrundsfarve?

Kan firkanterne laves mindre? Med lave skærmopløsninger skal der scrolles en del for at få det hele med.
Avatar billede -42- Nybegynder
16. marts 2005 - 19:10 #2
Bryder mig ikke så meget om jeres logo... Desvære lugter for meget af advarsel... Som min gamle formlære ville havde sagt, så ser det farligt ud! Desuden sidder 1 tallet for højt, den "orange" farve er fesen... Jeg ville droppe outlinen... få lidt mere kontrast i... Evt lave en tyk hvid kant rundt om trekanten, hvis du vælger at beholde den...

Siden ligner noget fra en malerbutik...
Avatar billede ralfi Nybegynder
16. marts 2005 - 20:41 #3
Sys det er meget sjovt at alle jeres produkter har fået 5 stjerner af jer selv.. For det andet sys jeg også det er lidt underligt at de alle har 5 stjerner, når der tydeligvis er forskel på produkterne..
Avatar billede nfk Nybegynder
16. marts 2005 - 20:54 #4
Hvis jeg skal være ærlig synes jeg ikke designet afspejler kvalitet.
Ting i kunne gøre for at forbedre designet:
- Lysere farver
- Mindre tekst str.
- Mere prof. grafik (Det fleste der bare ved lidt om PS kan jo lave de shapes i bruger?!)
- Undgå banner reklamer for konkurenter (Jeg forstår ikke i reklamere for et andet webhotel, hvis design btw. er noget pænere end jeres!)

Held og lykke med det :)

ps. jeg vil da godt lave et design hvis jeg for uendeligt webhotel med ubegrænset plads :P
Avatar billede streetboy Nybegynder
17. marts 2005 - 14:46 #5
;0/
Holder med -42-

Det lugter af advarsel
Hvis man søger lidt mere omkring sikkerhed fx om ejerskabet personen bag dette firma

hvis man søger på firmaprofil

1web.dk
Stolpehøj 96, 2. tv
2820 Gentofte
CVR nr. 21459801

Telefon (+45) 70 22 06 15

E-mail (support)

support@1web.dk

E-mail (salg og administration)

info@1web.dk

Bank
BG Bank
Reg. nr. 1471
Konto nr. 4768092605

søges der videre fx krak  findes personen ikke, vedk har en HP http://www.holtze.dk/

tja hvor troværdig er denne side???

mvh
Streetboy  ;0)
Avatar billede procept Nybegynder
17. marts 2005 - 15:13 #6
--> Streetboy ! Hvad har du søgt (Tlf/CVR)?
Avatar billede streetboy Nybegynder
17. marts 2005 - 16:21 #7
:0)

<-- Har søgt på Krak.dk  70 22 06 15
Avatar billede procept Nybegynder
17. marts 2005 - 16:35 #8
70220615 blev oprettet i tirsdags...tror ikke det er nået til krak endnu !
Hvis du søger CVR vil du se at adresse stemmer med oplysninger i CVR.

Det er detsværre ikke noget jeg kan ændre !

Hvis du ringer til 70220615 vil dit opkald modtages af en "support-kyndig" person der kan svare på dine spørgsmål....det tager kun 2 sek...hvor mange "gratis-service" har telefon support ? ... jeg kan ikke helt gennemskue problemet !
Avatar billede streetboy Nybegynder
17. marts 2005 - 16:38 #9
Oki
;0)
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
04. april 2005 - 22:13 #10
hvis no. står for nummer som jeg tror det er vil det være mindre kopliceret hvis du skrev nr.
Avatar billede procept Nybegynder
04. april 2005 - 22:20 #11
Ja, selvfølgelig !
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
10. april 2005 - 16:00 #12
vis man går ind på søg domæne så når man har søgt kan man trykke næste selvom der ikke er nogle resultater ??
Avatar billede procept Nybegynder
23. oktober 2005 - 22:35 #13
Lukker