Avatar billede svende Nybegynder
16. marts 2005 - 09:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Remote Client shutdown?

Hey

Jeg har en stak klienter som jeg gerne vil kunne nedlukke remote evt. via en GPO? nogle forslag? det skulle gerne køre automatisk pr. klokkeslet..
Avatar billede screem_brille Novice
16. marts 2005 - 10:04 #1
det kan du ikke med en GP, men kig lidt nærmere på shutdown kommandoen ;) (og det kan du så alligevel hvis du kombinerer de 2 ting)
Avatar billede svende Nybegynder
16. marts 2005 - 10:51 #2
Okay. håbede enligt på at finde et rent GPO objekt til det, men tror bare jeg smider noget vbs code sammen med shutdown og køre det via. opgavestyring fra en server.
Avatar billede screem_brille Novice
16. marts 2005 - 10:57 #3
det findes ikke, så du skal ud i noget script hvis det skal gøres med en GP
Avatar billede svende Nybegynder
01. november 2005 - 10:40 #4
lukket..
Avatar billede screem_brille Novice
01. november 2005 - 18:55 #5
LOL