Avatar billede lulc Nybegynder
16. marts 2005 - 07:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad vil dette komme til at koste?

Hvad vil det ca. koste at udvikle noget i stil med det her?
Det er sygt synes jeg. Total lækkert stil.

http://www.dstrict.com/z107/

-Lucas
Avatar billede rugre Nybegynder
16. marts 2005 - 09:50 #1
Avatar billede docks Nybegynder
16. marts 2005 - 10:25 #2
ja mindst 25K vil jeg mene... Det er noget arbejde der har taget MEGET lang tid. Prøv at forestille hvis de har optimeret til Mac browsere også O.O
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. marts 2005 - 11:14 #3
De ku starte med at få det til at fungere i Firefox. Anyway så er 25 k vidst den rimelige pris.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
16. marts 2005 - 15:26 #4
Det er fantastisk flot lavet. 25.000 tror jeg ikke prisen har været, og det kan du heller ikke få det lavet for lige meget hvad. Flotte billeder koster en fotograf/eller du skal købe billederne. Det går slet ikke  med ferie-amatør billeder. Så skal det layoutes...og det er nok ikke hr. hvem-som-helst som har lavet det. Så skal det programmeres, og det er heller ikke hvem-som-heslt der kan lave det. Alt i alt, så tror jeg prisen for det hele har været over 150.000 kr. Og 25.000 er jo absurd. Det er jo et stort mærke som står bag, og de har nok også brugt et "stort" reklamebureau.
Avatar billede jenslyn_s Nybegynder
16. marts 2005 - 15:37 #5
Ja, 25.000 holder altså ikke. Ret sikker på at samsung løsner mere end det for et kampagnesite.
Avatar billede rugre Nybegynder
16. marts 2005 - 23:00 #6
jeg vil give jer fuldstændig ret, men jeg vil lave det for 25000 kr det var det jeg mente :-)