Avatar billede tlb18 Nybegynder
15. marts 2005 - 17:36 Der er 7 kommentarer

Skiftede navn og alt forsvandt

Hej
Jeg har en ibook G4 1.0. Og jeg skiftede navnet på min konto og så pludselig var alle mine programmer resettede, altså skal jeg indtaste koder osv for at starte dem.
I iphoto er der forsvundet 2200 billeder. Som jeg meget gerne vil ha igen, MEN HVORDAN HJÆÆÆÆLP
Avatar billede straszek Praktikant
15. marts 2005 - 17:40 #1
Hvordan gjorde du da du ændrede navn?

Prøve at ændre navnet tilbage til det, det var før du ændrede det
Avatar billede tlb18 Nybegynder
15. marts 2005 - 17:45 #2
Gik i mac hd og valgte vis info på "konto" filen (huset) og skiftede navnet og desuden kan jeg ik skifte for det har jeg prøvet og da siger den man skal vælge et nyt navn da det jeg vil ha tilbage stadig er i brug

Jeg kan under Users finde 2 konti men det er den forkerte der fungerer
TAK FOR HJÆLPEN PÅ FORHÅND
Ring hvis du har en løsning

22580709 el mail troels.lund.brink@skolekom.dk
Vh Troels Brink
Avatar billede tlb18 Nybegynder
15. marts 2005 - 17:47 #3
Jeg er rimelig desperat for at få mine billeder igen, jeg har fundet mappen fra iphoto på den gl konto men kan ik få den ind i Iphoto på den forkerte konto
Avatar billede straszek Praktikant
15. marts 2005 - 17:49 #4
Er du på messenger?  - så prøve reklame@straszek.dk
Avatar billede tlb18 Nybegynder
15. marts 2005 - 17:56 #5
Den klarer jeg lige når jeg kommer hjem VI Snakkes
Avatar billede tlb18 Nybegynder
15. marts 2005 - 21:23 #6
JEG HAR LØST PROBLEMET OG TAK FOR HJÆLPEN.

faktisk ret simpelt, sådan set bare at kopiere filerne tilbage til den nye "forkerte konto" og så var både musik og billeder der igen
Avatar billede benjisan Nybegynder
02. maj 2005 - 21:55 #7
Man må ALDRIG ændre navn på mappen med din konto -altså 'shortname'. Det fucker med alting i din konto! Du kan sagtens ændre i dit navn i system indstillingerne.