Avatar billede superamok Nybegynder
14. marts 2005 - 21:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyt hardware - hvad passer til mit bundkort Asus P4PE?

Jeg har tænkt mig at presse lidt mere ud af min computer, og vil derfor investere i mere ram, nyt grafikkort og en harddisk mere.
Rammen er jeg ikke i tvivl om - den har i forvejem 512mb DDR pc2700, så jeg køber 512mb mere af samme slags.

Men jeg er i tvivl om, hvad mit bundkort kan klare. Det er et Asus P4PE.

Jeg skal have et nyt grafikkort i prisklassen 500-1000kr og en ny harddisk - 120gb eller mere.
Er der nogen der kan hjælpe med, hvad der vil passe til bundkortet? Jeg går udfra, at jeg f.eks. ikke vil kunne proppe et af de helt nye grafikkort i den (og nok heller ikke kan få et helt nyt til 1000kr eller mindre), men faktum er, at jeg ikke ved ret meget om det..

På forhånd tak!
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 21:25 #1
Ved du om der er AGP port i ?
Avatar billede superamok Nybegynder
14. marts 2005 - 21:28 #2
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 21:32 #3
Du kan nemt smide et nyt grafikkort i det der bundkort.. og også nemt til prisen...

http://topdata.dk/product.asp?product=725&page=1

og så en 160 GB HDD

http://topdata.dk/product.asp?product=508&page=1

Et godt bud på nået der er billigt og godt, og hvis du søger længe nok kan du sikkert finde det blilliger endnu.. www.edbpriser.dk er en meget god side til dette..
Avatar billede superamok Nybegynder
14. marts 2005 - 21:45 #4
Tak for svaret! Du får dine 30 point så snart jeg finder knappen til at give point med!
Avatar billede superamok Nybegynder
14. marts 2005 - 21:45 #5
- Jeg tror du skal lave et svar i stedet for en kommentar, førend jeg kan belønne dig.
Avatar billede snokey Nybegynder
15. marts 2005 - 07:36 #6
Ups.. Glemte at ligge det som svar :)