Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 21:05 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design

http://www.daniel.vitoo.dk/index1.htm

Tja, som sagt.. gerne høre lidt meninger..

Dele point mellem jer
Avatar billede jesperkm Nybegynder
14. marts 2005 - 21:07 #1
Her for min side synes jeg designet er mørkt, og der mangler indhold.

Men fed effekt, hvor man scroller ned :)
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 21:11 #2
ja altså indhold mangler der jo, og så skal jeg ha det her logo ind http://www.daniel.vitoo.dk/mylogo.jpg ved bare ikke lige hvor endnu...

Men ved ikke hvad det er for en efekt du kigger på ?? Tror nu bare det er fordi du køre med en lav opløsning.. hehe :)
Avatar billede krydset Nybegynder
14. marts 2005 - 21:13 #3
Ret kedelig
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 21:20 #4
Ja, grund ?
Avatar billede krydset Nybegynder
14. marts 2005 - 21:22 #5
Mørke farver, intet design, dårlig farve sammesætning, logoet ser ud som om det er strukket
Avatar billede jona0497 Nybegynder
14. marts 2005 - 21:32 #6
Jesperkm -> Hvilken effekt?
Avatar billede jesperkm Nybegynder
14. marts 2005 - 22:48 #7
Måske bare min skærmopløsning ;)
Avatar billede rela Nybegynder
15. marts 2005 - 15:18 #8
hmmm hvad er det ???? en hjemmeside :P for mig ligner det nu mere et eller andet kikset grafik der er smidt ind :P alt alt for mørk ......
Avatar billede ralfi Nybegynder
16. marts 2005 - 00:34 #9
ligner pis ! hehe
Avatar billede jona0497 Nybegynder
16. marts 2005 - 07:54 #10
Ærligtalt synes jeg i burde komme med nogle argumenter.
Drengen sidder der og håber på noget konstruktiv kritik så han kan udvide sin horisont inden for det her område. Men hvad får han? Bare en masse uargumenteret skidt..
Avatar billede krydset Nybegynder
16. marts 2005 - 13:52 #11
Ved du hvad.... Så syntes jeg at "DRENGEN" som du så pænt kalder en du ikke ved hvad alder har, skulle gøre som os andre og lede rundt på nettet og kigge på andres hjemmesider og se hvordan de laver deres sider, de giver en masse inspiration og så lærer han osse selv...

Helt ærlig snookey, ikke for at være uhøflig så er der ikke noget hjemmeside i det du har der, det er bare en gang rodet upænt grafik, men tro mig mine første sider lignede osse sådan en gang sammenkogt. Kig rundt på nettet, evt google prøv at søge på website awards så får du sider frem som laver lister over pæneste sider osv osv. Vi kan ikke sidde her og sige du skal gøre sådan og sådan det er din egen inspiration der skal bruges, håber du kan bruge det til noget

//Thomas L.
Avatar billede jona0497 Nybegynder
16. marts 2005 - 18:12 #12
Ved du selv hvad? Jeg kan da sige dig at jeg kender ham privat. Så jo, jeg kan sige dig han er en dreng..
vil ikke skændes med nogen over det her, men når jeg laver et indlæg i den her del af forumet vil jeg da forvente at få at vide HVAD jeg skal lave bedre. ligesom du har gjort nogle indlæg over her. Jeg hentyder mere til brugere der ikke argumenterer for deres holdning
Avatar billede krydset Nybegynder
16. marts 2005 - 19:48 #13
Godt så er vi enige(pointere næste gang at du kender nogen privat) så bliver der ikke uoverensstemmelser over det :-P
Avatar billede snokey Nybegynder
07. april 2005 - 09:59 #14
Hmm... Lukker