Avatar billede clubman1100 Nybegynder
13. marts 2005 - 16:25 Der er 1 kommentar

Problemer ved brug af Skype

Hej
Jeg er netop flyttet til Tyskland og bor i et bo-fællesskab med trådløst netværk med internetforbindelse. Når jeg forsøger at benytte Skype til at ringe hjem til Danmark, bliver jeg smidt af nettet. Jeg kan holde forbindelsen i ca. 30 sek. før det går galt. Jeg har spurgt en gut her, og ham mener det måske har noget at gøre med udbyderen, men det kunne jeg ikke forestille mig. Kan det ha' moget at gøre med det interne netværks Firewall?
Det skal lige siger at jeg ikke havde problemer da jeg var i Danmark, og jeg har ikke ændret på computeren siden.
På forhånd tak.
Avatar billede zinuss Nybegynder
30. marts 2005 - 10:30 #1
Jeg tror det er en firewall dert smider dig af. Gør den det samme med msn/ICQ?