Avatar billede barn3y Nybegynder
13. marts 2005 - 15:07 Der er 8 kommentarer

Rense tastatur

Jeg spiller en del computer, og de typiske taster, w+s+a+d er meget fedtet.. Hva gør man for at rense dette? Har prøvet med vand, men der skal vidst skrappere midler i brug?!
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. marts 2005 - 15:36 #1
da jeg rensede mit gamle tastatur, knappede jeg tasterne af, ved ik om det er muligt med dit tastatur. Så kunne jeg lave noget varmt sæbevand og ligge alle taster i. Det tog det værste, og så lige en lille håndstøvsuger til at tage diverse hår og krummer i selve tastaturet.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2005 - 15:45 #2
På nogle tastaturer kan man fjerne knapperne, el. udskifte, også på den måde rense dem.O)
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. marts 2005 - 15:45 #3
var det ik det jeg også skrev :o)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2005 - 15:47 #4
jo sorry..O/

Men jeg bruger ajax el. lign, når jeg renser.
Avatar billede kalp Novice
13. marts 2005 - 15:48 #5
Hvis du ligger det i tis skulle det faktisk være ret godt.. og ulækkert...

nåh men ikke derfor jeg skriver... hehe husk at hvor dine taster ligger placeret hehe selv om det er let at ordne undervejs:)
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. marts 2005 - 15:50 #6
bartfreak - hehe helt iorden :o)

Kalp - jeg vil helst ikke være i nærheden af dit tastatur mer :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. marts 2005 - 07:20 #7
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. marts 2005 - 13:15 #8
majsmarken jeg ville skynde mig at tilføje, at det er på egen ansvar ;)