Avatar billede lela Nybegynder
12. marts 2005 - 19:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Deling af Internet forbindelse

Jeg har en stofanet forbindelse, hvor jeg uden problemer har tilsluttet flere Pc’er via en D-Link: DI 604 Router. Nu har jeg tænkt mig at købe en Acces point samt netkort til Pc’er. Kan nogen fortælle om jeg kan genanvende routeren, således at flere kan dele forbindelsen samtidig.. På forhånd tak..
MVH. Leif
Avatar billede soenderskov Seniormester
12. marts 2005 - 20:37 #1
har du familie opkobling hos stofa??
Avatar billede lela Nybegynder
12. marts 2005 - 20:51 #2
Nej det har jeg ikke, men det er intet problem at dele forbindelsen når jeg bare bruger routeren
Avatar billede reving Nybegynder
13. marts 2005 - 11:34 #3
Du sætter dit Acces-Point til den ene Lan-port på din router.
Så det kræver bare at du har en ledig port i din router.
Avatar billede reving Nybegynder
13. marts 2005 - 11:46 #4
Der hersker en del forvirring om hvorvidt det er lovligt at sætte en router på
stofanet med mindre man har en familieopkobling
Se :http://eksperten.dk/spm/357450
Avatar billede golden-dream Nybegynder
13. marts 2005 - 11:49 #5
jaja stofa gør jo også noget der er ulovligt - de øger priserne mens man er bundet 6mdr og regner med at skal betale det samme beløb i 6mdr.. Det oplevede jeg i min tid..
Avatar billede lela Nybegynder
13. marts 2005 - 14:03 #6
Ok. Tak for hjælpen. Jeg er bare interesseret i om det kan fungere, om det er lovligt eller ej, må så blive en sag mellem Stofa og mig..
Avatar billede reving Nybegynder
13. marts 2005 - 16:34 #7
Netop