Avatar billede konkurrenten Nybegynder
11. marts 2005 - 12:25 Der er 8 kommentarer

vudering og evt nyt system

hej

jeg er helt ny herinde, har dog før kunne finde svar på det jeg søgte.

jeg har oprettet en internetbutik men den fanger ikke rigtigt
den er lavet efter en skabelon som jeg fandt på nettet,
folk har brokket sig over farverne, og dem er jeg så ved at rette
så helst ikke flere komentarer om farver.

men i kan se siden her
www.konkurrenten.net

jeg vil gerne have siden vuderet af fagfolk så experten må være stedet.

den anden ting jeg tænker lidt på, når jeg nu alligevel skal have lavet om på det er:
en internet butik der er simpel og overskuelig meget lig den jeg allerede har

som skjult på siden skal der være :
1. Automatisk tilpasning til skærmen.
2. hvor mange der er tilbage på lager af en vare
3. fragt prisen ville jeg gerne have udregnet efter vægten...så når folk er færdige med at bestille ha de måske købt for 4,2 KG og så ligger den selv 49 kr på i fragt...bestiller man mere eller mindre skal fragten også gerne regulere sig selv.

synlig på siden skal der være:
1. på en af siderne skal folk kunne vælge str.
2. den viste pris skal være incl moms.
3. der skal kunne vælges hvor mange man vil købe af en slags.
4. søge funktion
5. på forsiden må der gerne være et felt med et billede der selv skifter (skifte imellem et billede af varene)

varekurven havde jeg tænkt mig lidt sådan her:
1. automatisk ordre nummer
2. sende en fakture til kunden og en ordre seddel til mig
3. fakturaen skal laves sådan at den trækker momsen fra (ment sådan her: samlet pris XXX deraf moms XX)

men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, jeg har intet forstand på databaser php eller asp.

så jeg håber der er en venlig person der har masser af tid, for jeg har læst og læst, men fanger den bare ikke.

konkurrenten
Avatar billede areon Nybegynder
11. marts 2005 - 13:10 #1
øh forstår ikke helt hvad du søger udover site vurderingen og den syns jeg dine kunder har gjort pænt for dig. :)

Designet er jo ikke hvad det "burde" være hvorimod funktionaliteten "alt andet lige" ikke fejler såmeget.

Kan godt se at du i dit nuværrende system ikke har adgang til de ovenstående beskrevede muligheder. Disse vil jeg godt give dig en pris på, + et nyt design evt. ;)

Du kan kontakte mig på ts@net4you.bg
Avatar billede coolius Nybegynder
11. marts 2005 - 13:18 #2
Hej,

Jeg har et shop system liggende, jeg kan tilpasse dine ønsker for en billig klat penge.

Kontakt mig på seb@bossman.dk, så kan jeg give dig en pris.
Avatar billede konkurrenten Nybegynder
11. marts 2005 - 13:49 #3
hej og tak for jeres svar

lad mig spørge på en lidt anden måde så...
hvis jeg skal beholde mit nuværende design, hvad mangler det så
hvordan får jeg siden til at fange publikum?

er det en bedre varebeskrivelse eller en helt anden måde at opbygge den på.

hvis jeg skulle købe et system som beskrevet ovenfor hvad ville en ca pris så ligge i

konkurrenten
Avatar billede areon Nybegynder
11. marts 2005 - 13:52 #4
Med alle ovenstående funtioner, nyudviklet og med ny design vil jeg skyde på 2000€ +/-
Avatar billede konkurrenten Nybegynder
11. marts 2005 - 13:53 #5
hov glemte lige ...jeg har nu tilpasset farverne så de ikke længere er så skriende

konkurrenten
Avatar billede coolius Nybegynder
11. marts 2005 - 13:55 #6
Jeg kan strikke mit system sammen til dig for 1000-1500kr afhængig af om du også ønsker nyt design.
Avatar billede areon Nybegynder
11. marts 2005 - 14:46 #7
Syns du skal se det lavet på www.guleroden.dk
jo faktisk lidt dit koncept...
Avatar billede voirsous Nybegynder
11. marts 2005 - 16:27 #8
Hej,

jeg vil gøre opmærksom på min opstarts auktion på QXL.dk
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=16703454&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10068

Hvor du også kan finde to design eksempler.

Vh. Casper