Avatar billede skater-4-ever Nybegynder
11. marts 2005 - 08:57 Der er 5 kommentarer

Underlige ritek skiver

Hey jeg har et spørgsmål med hensyn til ritek skiver...
Jeg har købt en bunke ritek DVD-R som er fullprint.

Hvis jeg tager backup af en film virker den kun hvis jeg har printet på skiven før brænding... Er der nogle som ved om det er normalt?
Avatar billede corner20 Nybegynder
11. marts 2005 - 12:08 #1
Nej det lyder simpelt hen for usandsyndligt at det skulle være normalt! Brænder selv på RITEK, dog ikke printskiver. Hvilke brænde program benytter du? Problemet må ligge et andet sted! Virker din brænder ellers som den skal ved CD-brændning og andre ikke printbare DVD-skiver?
Avatar billede skater-4-ever Nybegynder
14. marts 2005 - 13:58 #2
Min brænder virker perfekt på normale cd´er og på ikke printbare dvd skiver. Jgg bruger dvdshrink til at lægge ind med og så bruger jeg clovedvd2 til at brænde med.
Avatar billede corner20 Nybegynder
14. marts 2005 - 14:34 #3
Det lyder ok!

Har du mulighed for at afprøve andre printbare skiver?

Jeg tror det må være skiverne den er gal med! Godt nok mystisk!
Avatar billede skater-4-ever Nybegynder
15. marts 2005 - 10:46 #4
Jeg har haft samme problem med verbatim -R skiver... Det er seriøst underligt
Avatar billede corner20 Nybegynder
15. marts 2005 - 11:09 #5
Jeg må melde pas!!!

Håber andre kommer med nogle bud!

Sorry!!