Avatar billede mulemule Nybegynder
10. marts 2005 - 20:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overskrift i listbox control ?

Hvordan laver man en listbox control, hvor hver linje kan indeholde flere felter, og hvor de hver har en overskrift øverst.

Altså præcis på samme måde som den listbox inde i outlook hvor acounts (konti) står .

??
Avatar billede kaffe Nybegynder
10. marts 2005 - 21:24 #1
Det er vel en listview du leder efter...
Avatar billede www.jakub.dk Nybegynder
11. marts 2005 - 09:21 #2
For mig lyder det nu som, at du skal bruge en datagrid.
Avatar billede mulemule Nybegynder
13. marts 2005 - 13:16 #3
Det er da sikkert rigtigt nok. Det er også min første Windows Form Applikation.

Jeg kigger på det. Husk at komme med svar, hvis i vil have point.

Mvh
Avatar billede www.jakub.dk Nybegynder
13. marts 2005 - 13:41 #4
Tjek nogle datagrid eksempler, så er jeg sikker på at du finder noget som du kan bruge.
Avatar billede mulemule Nybegynder
13. marts 2005 - 13:44 #5
Men jeg er allerede igang med listwiew, jeg tror den kan klare mit konkrete problem. Men jeg kan egentlig godt huske nu, at en engang har fortalt mig at datagrid´en kan bruges "til alt".

Tak,