Avatar billede connien Nybegynder
10. marts 2005 - 17:30 Der er 3 kommentarer

umulig skærm

Er der en der ved hvorfor ens skærm pludselig bliver meget utydelig (tekst svær at læse ) "som om man er fuld" når man sidder foran den.
Jeg har 2 skærme der begge opfører sig sådan efter win xp home er blevet installeret.
Kan ikke finde driver til de skærme. Den ene er en Fujutsi o g den anden en Orion. Er det måske mit grafikkort der skal ændres noget i.
Avatar billede screem_brille Novice
10. marts 2005 - 17:39 #1
Hvis det sker med flere skærme er det nok nærmere dit grafikkort, tror ikek på det statiske / dynamiske focus kredsløb i flere skærme går i stykker på samme tid.

Og det er IKKE nødvendigt med en driver til en monitor (der findes faktisk ikke drivere til monitorer selvde kaldes drivere, men det er kun for at fortælle hvilke opløsninger og refreshrates den understøtter, samt farveprofiler)
Avatar billede c-holst Novice
10. marts 2005 - 17:47 #2
Bare for at være på den sikre side, for det lyder som noget jeg oplevede for nylig.

fjern alt hvad der indeholder transformatorer/strømforsyninger i skærmens nærhed

strømforsyningen til min printer må i hvert fald ikke ligge for tæt op af min skærm
Avatar billede connien Nybegynder
10. marts 2005 - 18:45 #3
Jeg prøver lige at fjerne det der står nær skærmene, for de 2 skærme er til 2 forskellige computere.
Og den ene har en højtaler og en scanner stående ret tæt på og den anden har en højtaler + en skærm (en tredie skærm ret tæt på.
Vender tilbage om et par dage når jeg får set om det virker. Skal lige have tid til at flytte lidt rundt på bordene.