Avatar billede horsen78 Nybegynder
10. marts 2005 - 16:26 Der er 10 kommentarer

åbne porte i ruter

er der nogen der kan hjælpe med at lave passiv om til active inde i dc++ eller bare få lavet min router om så den går forward er det vel det hedder ? min router skulle være åben har jeg fået af vide !! min router hedder cisco cva122e..
Avatar billede levich Nybegynder
10. marts 2005 - 16:32 #1
Hvilket modelnummer står der på selve routeren?
Avatar billede horsen78 Nybegynder
10. marts 2005 - 16:36 #2
er der serial nr du mener ellers er jeg ikke helt med !
Avatar billede horsen78 Nybegynder
10. marts 2005 - 16:39 #3
modelnummeret er da det jeg skrev cisco cva122e  mærket er cisco og modelnummeret er vel cva122e
Avatar billede levich Nybegynder
10. marts 2005 - 16:50 #4
Ifølge http://www.cisco.com/en/US/products/hw/cable/ps801/products_installation_guide_chapter09186a008007e02a.html er "Cisco cva112e" en Cable Voice Adapter, hvilket absolut ikke er en router.
Avatar billede horsen78 Nybegynder
10. marts 2005 - 16:54 #5
ok sorry mig der er gal på den ...men har 3 mbit og det går så langsomt nar jeg bruger per to per programmer ..hvad kan være årsag til det ..har lige formateret og har ikke installeret en firewall eller windows servicepack 2 ... har arrownet
Avatar billede horsen78 Nybegynder
10. marts 2005 - 16:58 #6
har lige prøvet med e-mule og der siger den når jeg installer programmet og skal teste mine porte melder den fejl ...
Avatar billede levich Nybegynder
10. marts 2005 - 17:04 #7
Du skal lave en port forward i din router, som du startede med at nævne. Men da du ikke kender modelnummeret, kan jeg ikke finde en vejledning til dig. Måske har du selv en manual til routeren.

Her er hvordan man forwarder på en Cisco 678 router: http://www.portforward.com/cisco/678.htm.
Jeg ved ikke om det er sådan en du har, måske.

Du skal forwarde den port, som dit p2p-program bruger til den ip-adresse som din computer har. Hvis det er sort tale, så forklarer jeg nærmere.
Avatar billede horsen78 Nybegynder
10. marts 2005 - 17:31 #8
sorry har lige fået fat på dem som udbyder mit internet og de siger at man ikke kan lave min om til Forward !!
Avatar billede levich Nybegynder
10. marts 2005 - 17:51 #9
ok
Avatar billede horsen78 Nybegynder
10. marts 2005 - 17:58 #10
ved du noget om hvordan man gør så man for en fast ip ?? og tror du evt det kan hjælpe på hastigheden ?