Avatar billede drstein Novice
09. marts 2005 - 18:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Salg af Abonnement

Hej
Er det muligt at sælge sit stofa-abonnement videre? Jeg skal flytte et sted hen, hvor at Stofa er installeret - og jeg står med et Stofa-abonnement hvor jeg bor nu. Kan man sælge det gamle?
Avatar billede hcma Novice
09. marts 2005 - 18:27 #1
nej
Avatar billede halifax Nybegynder
09. marts 2005 - 19:56 #2
Hmm... det var et meget kort, konsekvent svar fra catbody.
Jeg skal ikke sige om det er rigtigt eller forkert - har ikke læst de nyeste abonnementsbetingelser igennem - men jeg ved, at der tidligere ofte har været annoncer i dagspressen, eller Gul og Gratis, om salg af Stofa abonnementer.
For mig forekomer den mulighed rimelig, men der skal nok skelnes mellem om man har et privat abonnement i en villa eller ejerlejlighed, hvor abonnementet ikke er en fast bestanddel i en etageejendom, dvs. abonnementet tilhører ejendommen (lejerne) kollektivt, og ikke er personlig ejet.
Avatar billede hcma Novice
09. marts 2005 - 20:18 #3
går ud fra at det er internetforbindelse der spørges om:
http://www.stofa.dk/showpage.php?conid=29&menuid=57&parentid=4
1.2
Tilslutningen til internettet er personlig for abonnenten og dennes husstand og kan ikke overdrages til tredjemand, ligesom abonnenten ikke må give andre adgang til at benytte tilslutningen.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. marts 2005 - 20:46 #4
Ja ok, catbody. Jeg gik ud fra, at det var Stofa abonnementet i almindelighed, dvs. fælles-tv abonnement, der - så vidt jeg forstår - er nødvendigt for at få Stofa internet adgang.

For teoretisk at kunne sælge internet abonnement, kræves vel at køber i forvejen har Stofa fælles-tv.
Man kunne godt tænke sig en Stofa internet bruger ville sælge dette abonnement (købe ADSL i stedet) men beholde sit fælles-tv abonnement.

Spørger kan nok uddybe sit spørgsmål om hvad der menes.
Avatar billede drstein Novice
09. marts 2005 - 21:02 #5
Jeg vil godt acceptere svaret fra Cathbody - kan man ikke de i Mozilla?
Avatar billede hcma Novice
09. marts 2005 - 23:06 #6
svar
hvad mener du med "kan man ikke de i Mozilla?"
Avatar billede hcma Novice
11. marts 2005 - 16:33 #7
drstein  >>  sker der noget ?
Avatar billede hyggehesten Nybegynder
06. april 2005 - 20:40 #8
Opsig det ?
Avatar billede hcma Novice
06. april 2005 - 21:31 #9
drstein >>  for at acceptere mit svar, skal du hoppe ned til venstre, marker mit navn og tryk så på accepterknappen
Avatar billede hcma Novice
09. maj 2005 - 13:01 #10
drsetin >>  er du faldet i søvn ?