Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
09. marts 2005 - 16:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet uden fastnet eller kabeltv?

Jeg har ikke og vil ikke have fastnettelefon...
Jeg har heller ikke kabeltv og heller ikke noget fjernsyn...

Men jeg er lige flyttet og savner en Internetforbindelse som en vanvittig. De udbydere, jeg kontakter, vil enten have mig til at oprette fastnettelefon eller kabeltv, for at jeg kan blive kunde hos dem. Eller også vil de have et højt beløb for oprettelsen. Hertil kommer ca. 1 måneds leveringstid, da der skal en tekniker på besøg, hvis man ikke har fastnettelefon...

Hvad vil være den billigste måde at få Internet i min situation?

(Jeg bor i Århus Centrum)
Avatar billede keysersoze Guru
09. marts 2005 - 16:08 #1
cybercity kræver ingen af delene.

Teknikerbesøget tager altid lang tid - uanset hvem du benytter som udbyder kræves der et besøg af en TDC-tekniker og de har nu engang desværre den ventetid de har.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
10. marts 2005 - 14:38 #2
Cybercity vil have mig til at betale 695 kr. for oprettelsen (teknikerbesøget)...

Kan dette undgås?

DGP
Avatar billede keysersoze Guru
10. marts 2005 - 15:35 #3
nja - måske... Uden at vide det med sikkerhed kan det være man kan bestille en "gør det selv pakke" men ellers er det desværre prisen for en tekniker.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
15. marts 2005 - 10:21 #4
Ok - tak for hjælpen. Jeg bestilte hos Cybercity og betaler de 695 kr. for oprettelse...

DGP