Avatar billede buow Nybegynder
08. marts 2005 - 17:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Php ban system Hjælp plzz

Hejsa... (:

jeg har problemmer med min php ban ved ik helt hva jeg laver forkert... den gider ik smide ipen ind i databasen nogle som vil hjælpe mig ?
og ændre på den og skrive den til mig (:

kode:

session_start();

include('sql.php');
include('header.php');

$IP = $GLOBALS['REMOTE_ADDR'];

$FIP = $GLOBALS['HTTP_X_FORWARDED_FOR'];

if (($FIP != "") && ($FIP != "unknown")) $IP = $FIP;

$IP = explode(",", $IP);

$res = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE id = '$uid'");

$row = mysql_fetch_array($res);

$res1 = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE id = '$id'");

$row1 = mysql_fetch_array($res1);

?>

<?

if($row1[status] > 4){

?>

<?

if($row[status] == 0) {

mysql_query("UPDATE users SET onlinechat = '0' WHERE id = '$ban'");

mysql_query("INSERT INTO ban SET username = '$row[username]', ip = '$row_ip[ip]', banby = '$row1[username]', banreason = 'du stinker af tis'");

echo"Brugeren blev bannet!!";

}
Avatar billede sukos Juniormester
08. marts 2005 - 17:57 #1
1 spm af samme slags!
Avatar billede buow Nybegynder
08. marts 2005 - 17:58 #2
ville bare give nogle flere point for et svare
Avatar billede roenving Novice
08. marts 2005 - 18:02 #3
Læs venligst reglerne og luk så dette spørgsmål (før jeg bliver tvunget til det !-)

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

-- du må ikke:

-- udlove flere end 200 point for et spørgsmål, og hvis du gør det ved at sprede dem over flere spørgsmål risikerer du alvorlige sanktioner, da det så opfattes som et forsøg på bevidst at omgå reglerne (§§2.1.9/15)

-- oprette samme spørgsmål flere gange (§2.1.11 !-)

mvh
/coadmin
Avatar billede buow Nybegynder
08. marts 2005 - 18:04 #4
undskyld ville bare give flere point for mit svar... så ik kun den gav 60... har nemlig virkelig brug for et svar
Avatar billede roenving Novice
08. marts 2005 - 18:07 #5
Tjah, men det er altså ikke tilladt, hvilket du lige har bekræftet, at du faktisk har læst !-)

-- prøv f.eks. at kigge på: http://expfaq.1go.dk, der kan du se, hvad du skal gøre for at sætte flere point på højkant !-)

-- og skynd dig at lukke dette ...
Avatar billede buow Nybegynder
08. marts 2005 - 18:07 #6
hvordan lukker man ?
Avatar billede roenving Novice
08. marts 2005 - 18:09 #7
Prøv at trykke på linket til faq'en, den indeholder også information om det !-)
Avatar billede buow Nybegynder
08. marts 2005 - 18:09 #8
e
Avatar billede buow Nybegynder
08. marts 2005 - 18:10 #9
h
Avatar billede buow Nybegynder
08. marts 2005 - 18:14 #10
kan ik få den til det :(
Avatar billede roenving Novice
08. marts 2005 - 18:14 #11
Husk at markere dit navn i boksen til venstre før du trykker på acceptér-knappen !-)
Avatar billede buow Nybegynder
08. marts 2005 - 18:15 #12
trykker Accepter men den gider ik :S
Avatar billede buow Nybegynder
08. marts 2005 - 18:16 #13
nu tror jeg den gad