Avatar billede pop-p Nybegynder
08. marts 2005 - 17:22 Der er 7 kommentarer

ADSL modem

Jeg har lige fået en 3Com OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router - trådløs router. Jeg kunne godt lige bruge lidt hjælp til opsætning af adsl forbindelsen. Jeg har cybercity og jeg kan ikke finde nogen vejledning på deres hjemmeside til opsætningen.
hvilken protokol skal jeg brug?

PPPoE
PPPoA
Bridge Mode (For a single PC)
Routing Mode over ATM
Dynamic/Fixed IP in 1483 Bridge Mode (For Multiple PCs)

og hvor finder jeg de oplysninger jeg skal bruge?

Jeg håber nogen kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Avatar billede kenp Novice
08. marts 2005 - 17:35 #1
Du kan ikke spille den fra du har fra cybercity, men du sætter den til dhcp så burde du kunne komme på nettet igennem den.
Avatar billede pop-p Nybegynder
08. marts 2005 - 19:23 #2
Hvorfor kan man ikke det? hvad er det min Zyxel fra cybercity kan som min 3com ikke kan! Er det ikke et spørgsmål om de rigtige indstillinger?
Avatar billede kenp Novice
08. marts 2005 - 19:29 #3
Der er IKKE et modem i den fra 3com (kan være det men så kender jeg den ihvertfald ikke)
Avatar billede pop-p Nybegynder
08. marts 2005 - 22:50 #4
Jo der skulle gerne være et modem i enheden!
Avatar billede pop-p Nybegynder
08. marts 2005 - 22:51 #5
Avatar billede kenp Novice
08. marts 2005 - 22:57 #6
Så skal du bruge PPPoA da det er det Cybercity køre.
Avatar billede tjiggan Nybegynder
24. februar 2006 - 14:04 #7
Du skal køre PPPoA (hvis du ikke bruger Cybercity routeren).

Derudover skal du ind i Cybercity routeren og finde Ekstern gateway, Multiplex mode, samt VCI/VPI, og et par andre småting, så burde det køre uden Cybercity routeren. Men med mindre du har meget styr på hvad du laver ville jeg ikke anbefale det.

Sæt hellere din egen efter Cybercitys, det er en hel del lettere.