Avatar billede rmodalen Nybegynder
08. marts 2005 - 09:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Markering af celler ved afkrydsningsfelt

Hej derude.

Jeg har et skema hvor der er nogle rækker/celler der skal markeres med en farve når de er færdigbehandlet.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan bedst muligt laver et afkrydsningsfelt så man kan krydse af efterhånden som man har færdigbehandlet de forskellige emner.

På forhånd tak.

MVH

Richard.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. marts 2005 - 09:21 #1
Marker den eller de celler der er færdiggjorte og brug knappen Fyldfarve i værktøjslinien Formatering
Avatar billede faithless Praktikant
08. marts 2005 - 14:38 #2
Det nemmeste er at lave en kolonne, hvor du sætter en markering når den er færdig behandlet.
Herefter kan du bruger betinget formatering til at farve cellerne, når de er færdig behandlet og markeringen er sat.
Prøv at se om du ikke kan få det til at virke, ved at lege lidt med det. Du finder betinget formatering under format menuen. HUSK at formateringen kun virker på de celler der er markeret, når du vælger det fra menuen.

Faithless
Avatar billede rmodalen Nybegynder
09. marts 2005 - 11:19 #3
Hej Faithless.

Tak for hjælpen.

Jeg vil gerne give dig point, men har ikke mulighed for at acceptere.... kan du ikke skrive igen.

MVh Richard
Avatar billede faithless Praktikant
09. marts 2005 - 16:22 #4
Godt at du kunne bruge det, her er et svar.