Avatar billede jon3 Nybegynder
07. marts 2005 - 12:04 Der er 3 kommentarer

www foran subdomæne - hvordan?

Når jeg opretter et subdomæne på mit webhotel (b-one.net) kan jeg ikke skrive www foran fx www.sub.domæne.dk.
Jeg har prøvet at lave en "www" mappe med "sub" i, men dette hjælper ikke!
Er der mon nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede roenving Novice
07. marts 2005 - 12:14 #1
-- det er deres opsætning af serveren, så det kan du ikke ...

-- du kan jo prøve at spørge dem, men jeg ville ikke have store forhåbninger ,-(

-- forøvrigt er det det samme hos whitehat.dk !-)
Avatar billede jon3 Nybegynder
07. marts 2005 - 12:25 #2
Jeg forestillede mig bare, at man måtte kunne skrive et script eller noget i den retning, sådan at subdomænerne både accepteredes ved www. sub.domæne.dk og sub.domæne.dk.
Men jeg tager måske fejl?
Avatar billede roenving Novice
07. marts 2005 - 12:29 #3
Ja, for det er web-serverens opsætning, som leverer sub-domæne-funktionaliteten ...