Avatar billede christoffer535 Nybegynder
05. marts 2005 - 22:52 Der er 1 kommentar

Ustabilt webspeed kabel internet

Hey.

Jeg har haft webspeed fra TDC i ca en måned nu. I starten kørte det fint, men nu er det begyndt at blive meget ustabilt. For det meste når jeg prøver at taste en adresse ind, skriver explorer at søgesiden ikke findes, hvis jeg så prøver 2 sekunder efter, virker det fint. Det samme gælder for firefox.

Jeg bruger en netgear wireless router som TDC anbefaler.

Jeg har også prøvet at lave en test af min forbindelses hastighed på  http://bandwidthplace.com/speedtest og med TDC's eget program.
Det første sted prøvede jeg 3 gange, hver gang med forskellige resulter, først ca 950, så ca 500 og til sidst 250(Alle download). Med TDC's program får jeg jeg alt lige fra 8-40 KBytes/sek i download.
Min forbindelse skulle være ca 4.000/500.

På min skole virker det trådløse net perfekt.

Er der nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre for at få forbindelsen til at være stabil???

På forhånd tak
Avatar billede elm Nybegynder
05. marts 2005 - 22:56 #1
Du kan ringe til din udbyder og brokke dig og bede dem om at måle dine kabler igennem, jeg ville ikke finde mig i en så ustabil forbindelse.

elm