Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 16:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Slettede filer

Hey...
Har et problem: Er kommet til at slette nogen temp. filer som er meget vigtige.
Nu har jeg prøvet div. programmer (også GetDataBack), men så når jeg er inde i programmet, og har scannet osv. også går ned til det sted hvor de skulle ligge, ser det bare ud som hvis jeg browsede derned i denne computer :/, men de programmer som ham jeg købte hdd'en af, havde, som er blevet slettet, kan jeg sagtens finde :/
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 16:13 #1
du har ikke installeret getdataback på samme partion som de slettede temp filer ligger (lå) på vel ? (i det hele taget arbejdet videre på disken efter du har opdaget at du fik dem slettet?)
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 16:14 #2
Jo getdataback ligger på den disk... Har da også lagt yderligere ting derind
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 16:21 #3
Så er det derfor den ikke kan finde dem, du har overskrevet de områder hvor de data lå, derfor kan de ikke længere genskabes.
Avatar billede kalp Novice
05. marts 2005 - 16:25 #4
Det er ikke helt sikkert...

Bare fordi man gemmer data i samme folder er det ikke nødvendigvis sikkert de bliver placeret samme sted på harddisken:)
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 16:29 #5
nej det er korrekt kalp, men eftersom getdataback ikke har kunen finde de pågældende filer, er det min påstand at det er fordi de ER overskrevet, det værste man kan gøre i sådanne tilfælde er at installere yderligere programmer på den ramte disk, faktisk er det bedste at tage strømmen og end ikke lukke ned (jo mere aktivitet der sker på disken jo større sandsynlighed er der for at disken vitale områder bliver overskrevet.)

Og Kalp den der: det er ikke helt sikkert, nej det er det ikke, men chancen for at software kan genskabe det nu, er sikkert ligeså stor som at vinde 7 rigtige i lotto 2 uger i træk, om firmaer som IBAS kan genskabe det nu, ved jeg faktisk ikke.
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 16:39 #6
Hmm... DEt er sgu skidt hvis det er det der er sket.
Prøvede lige at se om jeg kunne systemgendanne, men den skrev at der ikke var nogen tidspunkter at gøre det på :/ Og igår var der mange :/
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 16:44 #7
System gendannelse har iontet med dine dokumenter og lignende at gøre, det er kun mht systemets opsætning, dvs drivere, programmer osv. men ja desværre er dine data med meget stor sansynlighed tabt nu :/
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 16:45 #8
Æv...:/
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 16:45 #9
Æv :/
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 16:46 #10
Så har jeg kun et problem mere: http://www.eksperten.dk/spm/597171
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 16:56 #11
Husk at luk spørgsmålet ;)
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 17:02 #12
Har trykket Accepter, men den gider ikke...
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 17:04 #13
tryk på mit navn først og så accepter ;)
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 17:16 #14
Sådan :P