Avatar billede brian125 Nybegynder
05. marts 2005 - 14:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

program til at se hva for et format

til at se hviket codec man ska bruge til at se den film jeg kan godt se filmen men jeg kan ikke spole der står når jeg starter filmen at den spoler alt for langsom va kan det være tegn på
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. marts 2005 - 14:14 #1
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 14:14 #2
det lyder som det er en ASF, eller lignende fil og ikke en AVI eller MPEG, men du kan bruge gspot eller AVIcodec til at fortælle hvilke codecs der er benyttet
Avatar billede brian125 Nybegynder
05. marts 2005 - 15:20 #3
hvordan kan jeg lukke spøgesmålne det re ikke fordi jeg ikke vil men jeg kan ikke finde ud af det
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 20:48 #4
Du lukker spørgsmålene, ved at tildele pointene... nederst Klik på navnet og tryk Accepter
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. marts 2005 - 11:32 #5
http://expfaq.1go.dk/ der kan du læse hvordan man gør.

mrtias, hvorfor lægger du et svar ? ? ? Det er meget uhøfligt, at forsøge at score points på denne måde, og specielt når du gør det på baggrund af et spørgsmål omkring hvordan eksperten fungerer. Alt direkte relateret til eksperten gøres "for free".