Avatar billede marvel Praktikant
04. marts 2005 - 22:52 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

maglende adgang via explorer

hej
Jeg har problemer med at komme på nettet via explorer - det virker kun MEGET sporadisk men jeg har ex. ingen problemer med at være online via messenger. Det giver ingen mening..
Jeg kører DHCP og har IP adresse. Det er iøvrigt en LAN forbindelse igennem et Broadcom Netxtreme Gigabit ethernet netkort.. Gode idéer modtages med kyshånd
Avatar billede ebe Praktikant
04. marts 2005 - 23:46 #1
prøv engang at køre adaware, spybot, slet alt offline indhold og se efter om du har suspekte objekter ( funktioner, internetindstillinger, indstillinger, vis objekter) klistret til browseren. Når alt er rent kan du evt. afindstallere ie og genindstallere den. (tilføj/fjern programmer, windows komponenter)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. marts 2005 - 00:24 #2
Når problemet er koncentreret om IE lyder det som om du har spyware inde.

Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Kør Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede doit Nybegynder
05. marts 2005 - 01:15 #3
Jeg er ofte ude for dette på trådløse opkoblinger - kører du trådløst?
Avatar billede doit Nybegynder
05. marts 2005 - 01:16 #4
Nå nej det gør du jo ikke iflg. sp. sorry....
Avatar billede marvel Praktikant
06. marts 2005 - 16:18 #5
Et stk logfil:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\system32\wregistry.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\ASUS\ASUS Live Update\ALU.exe
C:\Programmer\ASUS\Power4 Gear\BatteryLife.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\WINDOWS\ATK0100\ATKOSD.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\ASUS\Asus ChkMail\ChkMail.exe
C:\WINDOWS\System32\rsvp.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\WINDOWS\system32\MSNSRV32.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
F:\nyttige filer\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Windows Registry Service] wregistry.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Sygate Personal Firewall] MSNSRV32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Live Update] C:\Programmer\ASUS\ASUS Live Update\ALU.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] C:\Programmer\ASUS\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Windows Registry Service] wregistry.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Sygate Personal Firewall] MSNSRV32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Sygate Personal Firewall] MSNSRV32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = D:\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: ASUS ChkMail.lnk = C:\Programmer\ASUS\Asus ChkMail\ChkMail.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1109954527492
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. marts 2005 - 17:28 #6
Jeg kigger lige på den ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. marts 2005 - 17:31 #7
Hent denne Kaspersky scanner, den skal du bruge senere.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner.

Så skal du genstarte pc'en i fejlsikret tilstand. Klik F8 under opstart.

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, slet mapper og filer listet nederst.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Windows Registry Service] wregistry.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Sygate Personal Firewall] MSNSRV32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Windows Registry Service] wregistry.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Sygate Personal Firewall] MSNSRV32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sygate Personal Firewall] MSNSRV32.exe

---------------------------------------
Sletning af filer og mapper:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Brug af Start->Søg.
Klik på "Alle filer og mapper"
Klik på "Avancerede indstillinger"
Sæt flueben i de tre øverste.
Mapper:
<ingen>

Filer:
c:\windows\system32\modeminf.exe
C:\WINDOWS\system32\MSNSRV32.exe

---------------------------------------
Så kører du engangsskanneren fra Kaspersky - Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.
---------------------------------------

Genstart normalt og kom med en ny log til kontrol
Avatar billede marvel Praktikant
06. marts 2005 - 19:25 #8
kan det virkelig passe at en scan med KAspersky tager over 1½ time?? Det er en comp. der næsten lige er geninstalleret.. Jeg vender tilbage når den har fået snøvlet sig færdig.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. marts 2005 - 19:34 #9
Ja, det kan det desværre. Scanneren er grundig men MEGET langsom, så det tager altså lang tid.
Avatar billede marvel Praktikant
06. marts 2005 - 20:48 #10
Her er så den nye:
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
F:\nyttige filer\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Live Update] C:\Programmer\ASUS\ASUS Live Update\ALU.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] C:\Programmer\ASUS\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = D:\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: ASUS ChkMail.lnk = C:\Programmer\ASUS\Asus ChkMail\ChkMail.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1109954527492
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe

Jeg kunne ikke finde c:\windows\system32\modeminf.exe så den er ikke slettet (af mig..)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. marts 2005 - 20:53 #11
Ups, det var også en fejl at den fil stod der.

Den fil der skulle slettes hedder:
c:\windows\system32\wregistry.exe

Der gik vist lidt kludder i "cut and paste" i den linie.

Loggen er ren, men lader til at være lavet i fejlsikret tilstand, så du kan lige slette ovennævnte fil og lave en ny log fra normal tilstand og smide herind.
Avatar billede marvel Praktikant
06. marts 2005 - 21:36 #12
oki - godt jeg ikke slettede den så (hvis jeg havde haft filen..). Jeg kigger på det imogen. Nu virker netkortet ihvertfald. LÆKKERT! Mange tak for hjælpen indtil videre
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. marts 2005 - 21:46 #13
Velbekomme og wregistry.exe kan sagtens ske at være slettet af HiJackThis eller Kaspersky, så det er ikke sikkert at du kan finde den.

Det havde ikke været den store katastrofe hvis du havde slettet den modeminf-fil, jeg fejlagtigt skrev du skulle slette, da det også er en virus *G*

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelses filerne. Deaktiver systemgendannelse  - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.
(klik start | indstillinger | kontrolpanel | system, fanebladet systemgendannelse)

Du kan evt installere nogle af programmerne i spywarefri pakken..de er alle små, konflikter ikke og er meget effektive mod snavs af den slags du lige har været angrebet af.

Specielt anbefaler vi Spybot,spywareblaster, IE-Spyad og spywareguard.
Se mere i "pakken" her
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Avatar billede marvel Praktikant
06. marts 2005 - 22:02 #14
jep jep. Jeg har vist efterhånden fået dem alle installeret :-)
Jeg fortsætter som sagt senere imorgen.
Avatar billede marvel Praktikant
06. marts 2005 - 22:43 #15
jeg kunne ikke sove:
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
D:\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\ASUS\Power4 Gear\BatteryLife.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\ATKOSD.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\ASUS\Asus ChkMail\ChkMail.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
d:\SpywareGuard\sgmain.exe
d:\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
F:\nyttige filer\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - d:\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - d:\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Live Update] C:\Programmer\ASUS\ASUS Live Update\ALU.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] C:\Programmer\ASUS\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] D:\NORTON~1\Cfgwiz.exe /R
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = D:\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = D:\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: ASUS ChkMail.lnk = C:\Programmer\ASUS\Asus ChkMail\ChkMail.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1109954527492
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - D:\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. marts 2005 - 00:33 #16
Pæn og ren log.

Har udrensningen løst problemet ?
Avatar billede marvel Praktikant
08. marts 2005 - 11:55 #17
Jeps, mange tak for det. Men nu vi er i gang kunne du så se på denne log. Den stammer fra en maskine der ofte kører m. fuld cpu-load og staller. Jeg har kørt spywareblaster, spyware guard, sbybot S&D og Norton 2003 kører i baggrunden:
vLogfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\System32\LXSUPMON.EXE
C:\programmer\u-storage tools2.1\ustorage.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Logitech\MediaLife\MediaLifeService.exe
C:\Programmer\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
C:\Programmer\Viewpoint\Viewpoint Manager\ViewMgr.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
I:\nyttige filer\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Anders elsker Mathilde :-)
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Update] qupcrvv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LXSUPMON] C:\WINDOWS\System32\LXSUPMON.EXE RUN
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\SlySoft\CloneCD\CloneCDTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [UStorage] c:\programmer\u-storage tools2.1\ustorage.exe sys_auto_run C:\Programmer\U-Storage Tools2.1
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Logitech\MediaLife\MediaLifeService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [mmtask] C:\Programmer\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ViewMgr] C:\Programmer\Viewpoint\Viewpoint Manager\ViewMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Update] qupcrvv.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft Update] qupcrvv.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: MUSICMATCH MX Web Player - {d81ca86b-ef63-42af-bee3-4502d9a03c2d} - http://wwws.musicmatch.com/mmz/openWebRadio.html (file missing)
O12 - Plugin for .pdf: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\nppdf32.dll
O15 - Trusted Zone: http://*.click.dk
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com (HKLM)
O16 - DPF: {03F998B2-0E00-11D3-A498-00104B6EB52E} (MetaStreamCtl Class) - https://components.viewpoint.com/MTSInstallers/MetaStream3.cab?url=http://www.viewpoint.com/cgi-bin/compaq.v2/vet_install_popup.pl?1&4&04.00.05.04&http://h71016.www7.hp.com/html/interactive/2215/model.html?jumpid=in_r329_3d/hnd/2215|pdp|viewpoint
O16 - DPF: {11260943-421B-11D0-8EAC-0000C07D88CF} (iPIX ActiveX Control) - http://www.ipix.com/download/ipixx.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=36467&clcid=0x409
O16 - DPF: {1C955F3B-5B32-4393-A05D-24B4970CD2A1} - http://streamhc.redhotnetworks.com/cabs/videox.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {90A29DA5-D020-4B18-8660-6689520C7CD7} (DmiReader Class) - http://support.euro.dell.com/global/apps/systemprofiler/PROFILER.CAB
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {DF780F87-FF2B-4DF8-92D0-73DB16A1543A} (PopCapLoader Object) - http://www.shockwave.com/content/zuma/popcaploader_v6.cab
O16 - DPF: {F9043C85-F6F2-101A-A3C9-08002B2F49FB} (Microsoft Common Dialog Control, version 6.0) - http://activex.microsoft.com/controls/vb5/comdlg32.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Sandra Data Service (SandraDataSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005\RpcDataSrv.exe
O23 - Service: Sandra Service (SandraTheSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005\RpcSandraSrv.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. marts 2005 - 12:03 #18
Der er en enkelt virus, men den ser nu ikke ud til at være aktiv på det tidspunkt du tog loggen.

Hent denne Kaspersky scanner, den skal du bruge senere.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner.

Så skal du genstarte pc'en i fejlsikret tilstand. Klik F8 under opstart.

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, slet mapper og filer listet nederst.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Update] qupcrvv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Update] qupcrvv.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft Update] qupcrvv.exe

---------------------------------------
Sletning af filer og mapper:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Brug af Start->Søg.
Klik på "Alle filer og mapper"
Klik på "Avancerede indstillinger"
Sæt flueben i de tre øverste.
Mapper:
<ingen>

Filer:
C:\WINDOWS\System32\qupcrvv.exe

---------------------------------------
Så kører du engangsskanneren fra Kaspersky - Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.
---------------------------------------

Genstart normalt og kom med en ny log til kontrol
Avatar billede marvel Praktikant
08. marts 2005 - 14:35 #19
Så er de det klaret. Ny log:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\System32\LXSUPMON.EXE
C:\programmer\u-storage tools2.1\ustorage.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Logitech\MediaLife\MediaLifeService.exe
C:\Programmer\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Viewpoint\Viewpoint Manager\ViewMgr.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Mathilde Clausen\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Anders elsker Mathilde :-)
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LXSUPMON] C:\WINDOWS\System32\LXSUPMON.EXE RUN
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\SlySoft\CloneCD\CloneCDTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [UStorage] c:\programmer\u-storage tools2.1\ustorage.exe sys_auto_run C:\Programmer\U-Storage Tools2.1
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Logitech\MediaLife\MediaLifeService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [mmtask] C:\Programmer\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ViewMgr] C:\Programmer\Viewpoint\Viewpoint Manager\ViewMgr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: MUSICMATCH MX Web Player - {d81ca86b-ef63-42af-bee3-4502d9a03c2d} - http://wwws.musicmatch.com/mmz/openWebRadio.html (file missing)
O12 - Plugin for .pdf: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\nppdf32.dll
O15 - Trusted Zone: http://*.click.dk
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com (HKLM)
O16 - DPF: {03F998B2-0E00-11D3-A498-00104B6EB52E} (MetaStreamCtl Class) - https://components.viewpoint.com/MTSInstallers/MetaStream3.cab?url=http://www.viewpoint.com/cgi-bin/compaq.v2/vet_install_popup.pl?1&4&04.00.05.04&http://h71016.www7.hp.com/html/interactive/2215/model.html?jumpid=in_r329_3d/hnd/2215|pdp|viewpoint
O16 - DPF: {11260943-421B-11D0-8EAC-0000C07D88CF} (iPIX ActiveX Control) - http://www.ipix.com/download/ipixx.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=36467&clcid=0x409
O16 - DPF: {1C955F3B-5B32-4393-A05D-24B4970CD2A1} - http://streamhc.redhotnetworks.com/cabs/videox.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {90A29DA5-D020-4B18-8660-6689520C7CD7} (DmiReader Class) - http://support.euro.dell.com/global/apps/systemprofiler/PROFILER.CAB
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {DF780F87-FF2B-4DF8-92D0-73DB16A1543A} (PopCapLoader Object) - http://www.shockwave.com/content/zuma/popcaploader_v6.cab
O16 - DPF: {F9043C85-F6F2-101A-A3C9-08002B2F49FB} (Microsoft Common Dialog Control, version 6.0) - http://activex.microsoft.com/controls/vb5/comdlg32.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Sandra Data Service (SandraDataSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005\RpcDataSrv.exe
O23 - Service: Sandra Service (SandraTheSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005\RpcSandraSrv.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

Er K-lite (kazaa) iøvrigt fyldt med spyware/adware/malware + andet skidt-ware?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. marts 2005 - 14:40 #20
Jeg kender ikke produktet, men det lader til at være fri for spyware, ud fra de par søgninger jeg lavede på google.

Og loggen er nu ren *s*
Avatar billede marvel Praktikant
08. marts 2005 - 14:43 #21
Kanont - igen, mange tak for hjælpen. Skal jeg smide et nyt spørgsmål så du kan blive belønnet?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. marts 2005 - 14:45 #22
Nej, skidt med det. Jeg tjener nok point til at oprette mit pro-abonnement, så point betyder ikke så meget *s*

Og velbekomme.