Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
04. marts 2005 - 14:34 Der er 10 kommentarer

Hitman pc spil

Kan nogen fortælle mig hvorfor jeg ikke kan spille den nye "hitman" som jeg lige har købt som pc spil - har windows xp
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2005 - 14:37 #1
Fortæl evt. lidt om dit system... læs min. kravende for spillet (bag på pakken)
Sørg for at have nyeste drivere installeret til specielt grafikkort og installer det nyeste directx hvis ikke du har det allerede... medfølger tit og ofte med på cd'en.
Avatar billede lassechr Nybegynder
04. marts 2005 - 14:41 #2
Jep.. Kan vi få at vide, hvor god din computer er? Hitman er eftersigende ret krævende.
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
04. marts 2005 - 14:44 #3
Det nye Hitman, hvad er det for et? Er der kommet et nyere end Hitman: Contracts??
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
05. marts 2005 - 12:08 #4
Yebs selvfølgelig - intell pentium 4 - tror faktisk der er noget galt med grafikkortet, for den viser altid billeder i "ryk" når jeg kører op og ned med med siderullen- men så er der vel ikke andet at gøre end at få mig et nyt kort....
Avatar billede kalp Novice
05. marts 2005 - 12:10 #5
Hvis det er i ryk her i Internet Explorer når du bruger scrollbaren så ville jeg tjecke min pc for virus og andet snavs først:)
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
05. marts 2005 - 13:27 #6
ikke nødvendigt min ven harddisken er formatteret og startet helt forfra
Avatar billede frewald Nybegynder
05. marts 2005 - 13:29 #7
så er det med stor sansynlighed fordi det er windows oprindelige drivere der kører - skift til de nyeste fra producentens hjemmeside.
Ryk når man scroller er et godt tegn på gamle drivere :)
Avatar billede frewald Nybegynder
05. marts 2005 - 13:31 #8
Hvis du er i tvivl om hvilken driver du skal hente, så fortæl hvilket grafikkort du har i computeren,
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. april 2005 - 11:32 #9
Og denne util ka' fortælle hvilken HARDWARE du har i din putter:
http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=2&lang=en
og tit give link til hjemmeside sted for rigtig driver...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. april 2005 - 11:33 #10
GENERELT:

"...harddisken er formatteret og startet helt forfra".

Har du også husket WindowsUpdate ?

[1Klik.dk: Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter]:
http://1klik.dk/news_1klik/nyhed_32992.html