Avatar billede michael_g Nybegynder
04. marts 2005 - 07:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med webform

Hej

Jeg har lavet en webapplication i VS 2003, når jeg vil uploade den til mit webhotel hos www.azero.dk får jeg følgende meddelelse:

Parser Error
Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load type 'WebApplication3.WebForm1'.

Source Error:

Line 1:  <%@ Page language="c#" Codebehind="WebForm1.aspx.cs" AutoEventWireup="false" Inherits="WebApplication3.WebForm1" %>
Line 2:  <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" >
Line 3:  <HTML>

Source File: D:\home\openaccessdk\www\WebApplication3\WebForm1.aspx    Line: 1

Min webform ser således ud:

<%@ Page language="c#" Codebehind="WebForm1.aspx.cs" AutoEventWireup="false" Inherits="WebApplication3.WebForm1" %>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" >

<html>
  <head>
    <title>WebForm1</title>
    <meta name="GENERATOR" Content="Microsoft Visual Studio .NET 7.1">
    <meta name="CODE_LANGUAGE" Content="C#">
    <meta name=vs_defaultClientScript content="JavaScript">
    <meta name=vs_targetSchema content="http://schemas.microsoft.com/intellisense/ie5">
  </head>
  <body MS_POSITIONING="GridLayout">

    <form id="Form1" method="post" runat="server">
        Dette er min webapplication
    </form>

  </body>
</html>

Det jeg gør under VS er følgende:
1. opretter ny ASP .NET webapplication
2. vælger Build Solution
3. kopierer alle filer fra mappen C:\inetpup\wwwroot\webapplication3\ til mappen på mit webhotel.

fejlen kan ses på http://www.openaccess.dk/WebApplication3/WebForm1.aspx

Jeg håber i kan hjælpe mig, nu har jeg efterhånden siddet med dette problem siden kl. 22.00 og indtil nu.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2005 - 07:11 #1
Enten har du ikke uploadet din .dll il eller så ligger den forkert
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2005 - 07:12 #2
Den skal ligge i bin dir
Avatar billede michael_g Nybegynder
04. marts 2005 - 07:25 #3
Jeg har uploadet hele mappen Webapplication3 og min dll fil er blevet uploadet den ligger i:
http://openaccess.dk/www/WebApplication3/bin/

Siden virker os når jeg køre den fra min egen maskine.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2005 - 07:37 #4
Måske skal den i

D:\home\openaccessdk\www\bin

fremfor

D:\home\openaccessdk\www\WebApplication3\bin
Avatar billede michael_g Nybegynder
04. marts 2005 - 07:44 #5
Nu virker det sørme... :o)

Mange tak for hjælpen, du har gjort mig til en glad mand.

Smid lige et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2005 - 08:06 #6
kommer her