Avatar billede doit Nybegynder
04. marts 2005 - 06:59 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket medie kan bedst holde mig ajour med nyheder.

Hvilket medie (På nettet naturligvis...;-)kan bedst holde mig ajour med nyheder, specielt omkring wireless, men generelt omkring Internet, bredbånd, Hardware og alt hvad relaterer dertil?
Jeg har naturligvis favoritter men jeg ejer jo ikke de vises sten og der er sikkert mange som er meget bedre til at råde mig.

Pft. Do-IT
Point fordeles mellem svarene.
Avatar billede htmlkongen Novice
04. marts 2005 - 08:00 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. marts 2005 - 08:33 #2
Avatar billede forpuleren Nybegynder
04. marts 2005 - 09:01 #3
Avatar billede norbert Nybegynder
04. marts 2005 - 10:06 #4
Daglige nyheder om al it udover de nævnte: http://www.jp.dk/itogc/
Avatar billede exp Juniormester
04. marts 2005 - 17:05 #5
Avatar billede doit Nybegynder
04. marts 2005 - 21:19 #6
Hej med jer - jeg bad jeg svare og ikke kommentere (hvis i altså vil være med i pointdelingen, da jeg ikke kan give point for kommentarer...;-)
Men foreløbig tak, venter på mere..,-)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. marts 2005 - 00:05 #7
Jamen hvis du kan bruge mit svar, så lægger jeg da også et :-)
Avatar billede doit Nybegynder
05. marts 2005 - 00:17 #8
Tak - men det har ikke noget med (i dette spørgsmål) om jeg kan bruge det, blot hvilke medier der er - har nok ikke udtrykt mig tydeligt nok - vi tager selv stilling til hvad vi vil bruge når vi gennemser dem bagefter...;-)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. marts 2005 - 00:33 #9
:-)