Avatar billede iq_10 Nybegynder
26. marts 2001 - 12:23 Der er 7 kommentarer

Fortløbne numre i wordskabelon

Jeg har en skabelon i Word skrevet m. VBA.

Jeg skal have tilføjet et tællesystem således at når man opretter et dokument fra skabelonen, skal den have nr.1 . Det næste dokument skal have nr.2 osv..

Når man slår op i VBA-Hjælpen, er der fem forskellige måder at løse problemet på, og jeg er interesseret i en løsning der ikke kræver ekstra filer f.eks. en inifil, men hvor tælleren f.eks. ligger i \"fil -> egenskaber -> Brugerdefineret\" i skabelonen.
Avatar billede privaten Nybegynder
26. marts 2001 - 14:13 #1
Kunne den ikke ligge i registry?
Avatar billede iq_10 Nybegynder
26. marts 2001 - 15:25 #2
Nej, for selve skabelonen ligger på et netværksdrev og bliver brugt på flere forskellige pc-ere
Avatar billede dobber Nybegynder
08. august 2001 - 14:08 #3
du kan indsætte et felt i word som er linket op på en database med autonummer
Avatar billede dobber Nybegynder
08. august 2001 - 14:51 #4
Jeg har en bog derhjemme vil kikke vender tilbage i morgen. hvis du ikke har løs dit problem :-=|)
Avatar billede dobber Nybegynder
08. august 2001 - 15:32 #5
brug evt denne her til at id dit drev
http://www.plextor.be/download/ftp1/PXInfo.exe
Avatar billede dobber Nybegynder
08. august 2001 - 15:33 #6
hov forkert ?
ups :-(
Avatar billede iq_10 Nybegynder
11. september 2001 - 06:45 #7
det må du vist nok sige :-)