Avatar billede flim Nybegynder
03. marts 2005 - 13:10 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Internet uden fasttel

Hej folkens.

Hvilke firmaer kan jeg få internet ved uden at have fasttlf?

Synes ikke helt jeg kan finde rundt i junglen af forskellige tilbud osv.

Kan desuden nævne at den forbindelse jeg skal have skal være min 256/256 - så håber I kan hjælpe mig lidt på vej.

Mvh BO
Avatar billede hmann Nybegynder
03. marts 2005 - 13:13 #1
Mener at tele danmark kræver at man har et alm tlf abonnement samtidig hvis man vil have adsl.. Jeg har selv noget Tiscali igennem min arbejdsgiver og det virker ganske fint uden fastnet tlf - kravet var bare en tilgængelig kobber-linie
Avatar billede keysersoze Guru
03. marts 2005 - 13:16 #2
cybercity kræver ikke fastnet tlf-nummer
Avatar billede articfruit Nybegynder
03. marts 2005 - 13:16 #3
hvis du har nogen form for kabeltv kan det også lade sig gøre den vej igennem...
Avatar billede flim Nybegynder
03. marts 2005 - 13:17 #4
Jeg har fasttlf nu her ved tdc men har tænkt på at sige det op og så kun få internet.

Men da jeg allerede har fasttlf så har jeg jo nok også en tilgængelig kobberlinie.

Jeg ser lidt på Tiscali
Avatar billede flim Nybegynder
03. marts 2005 - 13:19 #5
Er der så nogen I kan anbefale fremfor andre?

TDC har sådan set være fine nok, men nu hvor jeg skal skifte hvad er så bedst til prisen?
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. marts 2005 - 13:20 #6
Jf. telestyrelsens  side er Tiscali den billigste, men der er også en del klager over dem...
Se evt. : http://www.internetkvalitetsguide.dk/Default.asp?Conn_DownSpeed=256
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. marts 2005 - 13:22 #7
Avatar billede hmann Nybegynder
03. marts 2005 - 13:27 #8
jeg har også hørt en del om folk der havde bøvl med tiscali... grunden til jeg selv har det er som skrevet ovenfor pga jeg har det igennem min arbejdsgiver og jeg må sige at jeg aldrig har haft det mindste problem med dem overhovedet - men nu har jeg jo så heller intet med fakturering/papirnuseri at gøre - jeg bruger bare linien :) og den fungerer altid perfekt. Tror mere at det er på regnings- og support-siden at de får kritik
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. marts 2005 - 13:30 #9
@ hmann: godt ord igen - jeg har ikke selv erfaringer med dem. Har selv bredbånd gennem grundejerforeningen, så det var udelukkende på 'hear-say' basis, altså hvad jeg har 'sniffet' mig frem til på nettet i tidens løb...
Avatar billede flim Nybegynder
03. marts 2005 - 13:32 #10
Det er utroligt så få steder man kan få 256/512 I UPLOAD UDEN AT SKULLE BETALE EN BONDEGÅRD.

Download kan man få masser af, men upload... den er de sgu nærige med.

Undskylder for Caps Lock :-)

Ja, og dem der vil ha lidt point - smid et svar, og jeg ser lidt på sagerne. Det ender nok med CC :-)
Avatar billede hmann Nybegynder
03. marts 2005 - 13:33 #11
springer over.. ellers tak :) håber du finder en løsning!
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. marts 2005 - 13:44 #12
Ja, jeg siger jo aldrig nej-tak... :o) Ha' en god dag...