Avatar billede thanhplay Nybegynder
03. marts 2005 - 00:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

java ant argumenter

Hej !!

Kan man tilføje eksterne argumenter med ant ??
Det jeg spørger efter er noget lignende argumenterne som bruges i main(String[] args) hvor argumenterne tilføjes som : java Test args[0] args[1] .....

der findes i ant en måde at tilføje argumenter på, men den måde vil jeg kalde for internt :
<arg value="blabla"/>

Det jeg skal bruge det til er f.eks. at kunne connecte til en specifikt server ved :
ant test-server <ip-address> <port>

altså istedet for at skulle ind og ændre i build.xml og lave forskellige targets.
Avatar billede thanhplay Nybegynder
03. marts 2005 - 01:07 #1
tror selv at jeg har fundet ud af problemet :

svar : ant test-server -Dserver=args[0] -Dport=args[1],
hvor man i build.xml henviser til server ved, <arg value="${server}"/> og port <arg value="${port}"/>
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. marts 2005 - 14:11 #2
husk at markere dit eget brugernavn når du trykker accepter :)