Avatar billede mummikiks Nybegynder
02. marts 2005 - 18:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Inspiration til fitnesshomepage

Hej

Jeg står overfor at skulle lave en hjemmeside til et fitnesscenter vi er ved at lave på vores Universitet...(Projektet er non-profit)...Hertil mangler jeg et banner til toppen af siden...Håber nogle kan hjælpe mig!!!
Avatar billede got-it Nybegynder
02. marts 2005 - 22:03 #1
send mig en mail på jacob[@]got-it[dot]org

Har tid fra på mandag, hvis det er? (:
Avatar billede miss-g Seniormester
04. marts 2005 - 02:46 #2
Hvad er det for noget med at folk skriver "Send mig en mail"....??

Hvis der mangler info omkring opgaven, så er det da nærliggende at give ALLE folk i eksperten oplysning herom, så man har lige chance for at besvare spørgsmålet.

Skulle bare lige ud med det :-(

mimmikiks - det kan være du skal skrive mere nøjagtig hvad du vil have hjælp til. Skal vi finde links til andre fitness sider, så du kan finde inspiration eller hur?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. marts 2005 - 10:04 #3
mummikiks>> Når du nu skriver mere detaljeret om din opgave (størresle på banner i pixels og bytes, animation, tekst) kan du så ikke lige gå dine gamle spørgsmål igennem og lukke nogle af dem, eller komme med uddybende information, så folk kan hjæplpe dig og få lukket dine spørgsmål!!!

Du finder dine åbne spørgsmål her: http://eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=mummikiks&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede mummikiks Nybegynder
07. marts 2005 - 23:21 #4
Go-it arbejder på sagen...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. marts 2005 - 07:34 #5
Mummikiks og got-it i skal lige læse ekspertens regler:

2. Regler for brug af Eksperten.dk

2.11. oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

2.12. tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere.

2.13 tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk
Avatar billede mummikiks Nybegynder
08. marts 2005 - 10:24 #6
Jamen jeg skal nok linke til produktet når det er færdig...Jeg har jo som sagt ikke lukket endnu da jeg ikke har fået noglesvar
Avatar billede got-it Nybegynder
08. marts 2005 - 17:17 #7
james_t_dk < har læst. Så ingen points til mig ;)
Avatar billede mummikiks Nybegynder
14. september 2005 - 21:00 #8
Lukker