Avatar billede charley78 Novice
28. februar 2005 - 18:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vedr. priser for webhotel pr februar/marts 2005

jeg er kunde hos webhajen og har ingen klagepunkter, kun synes jeg det er lidt dyrt at jeg skal, betale omkring 1000kr for næste års abbonnement. jeg har en halvtung hjemmeside og mange ekstra sider. Hele molevitten vejer pt omkring 300mb. jeg kan sagten tynde ud i billedfilerne.

Nogen bud på et godt tilbud?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
28. februar 2005 - 18:27 #1
device.dk, acomma.com, azero.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. februar 2005 - 18:34 #2
tja du kan jo vælge et af de billige webhoteller
wwwb-one.dk
www.unoeuro.dk
www.cliche.dk
www.surftown.dk

men som prisen også signalere får du ikke samme service som du gør ved 70 kroners weboteller.
Avatar billede giang Nybegynder
28. februar 2005 - 18:44 #3
Her kan du få et års gratis webhotel hos surftown: http://www.webhostpriser.dk/nyheder/250/
Avatar billede whee Nybegynder
28. februar 2005 - 20:27 #4
www.danehost.dk
fra 11,-/md
Avatar billede charley78 Novice
01. marts 2005 - 18:07 #5
Tak allesammen, må man spørge på falderebet. Anbefaler I mig så at blive hvor jeg er? Måske det ikke er så dyrt endda i sammenligning med andet?

- Og, er Giang den eneste der skal have points?
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. marts 2005 - 18:08 #6
ja spring bare mig over med point.

Jeg vil anbefale dig at blive hvor du er hvis du er tilfreds og du vil ha god service, samt god oppetid. Hvis du hellere vil skære ned så du kun har email support og oppetiden kan være lidt dårligere, så skift til en af de billige udbydere ( hvis du har rigtig meget trafik så pas på med at skifte til de billige udbydere da de er meget strikse med trafik. )
Avatar billede moonlight Nybegynder
04. marts 2005 - 16:13 #7
http://www.hostingsuite.dk
http://www.webglobe.dk

begge kanon udbydere...

prøv at hør hvad de kan skaffe det til..