Avatar billede hobn00b Nybegynder
28. februar 2005 - 16:22 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Nye drivers til GeForce4 440 GO

Jah overskriften siger det hele, jeg har brug for at opdatere mine drivers til med GFX kort. og jeg kan ikke finde dem. nVidia laver kort uden at ligge driverne ud :S nogle der kan hjælpe?
Avatar billede moocher Nybegynder
28. februar 2005 - 16:29 #1
Avatar billede bartz Praktikant
28. februar 2005 - 16:30 #2
Brug enten:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp <- Der finder den din driver automatisk,

eller:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Her tager du ved "first" step: Graphics Driver. Så tager du GeForce and TNT2 og så dit operativsystem...

Håber det hjælper...

/Bartz
Avatar billede hobn00b Nybegynder
28. februar 2005 - 16:52 #3
Nej det virkede ikke helt, da jeg skal bruge de specifikke GF4 440 GO drivere. andre der har ideer?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2005 - 16:53 #4
ellers >> http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10

Men den nye driver fra Nvidia, understøtter kortet, se reales note..O)
Avatar billede bartz Praktikant
28. februar 2005 - 16:56 #5
Tror ikke du helt forstår hvordan det fungere med GeForce´s detonators. Det er alle drivers samlet i en, som du så downloader. Når du så starter den op, finder programmet automatisk hvilken grafik kort du kører, og derved behøves du ikke til at lede efter den specifikke driver... Meget smart :D.. Håber det hjælper, ellers forklar dig lidt bedre hvad du skal bruge den specifikke GF4 440 GO drivere til mm..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. februar 2005 - 17:07 #6
Jeg går ud fra at det er en bærbar ?
Hvad er det for en ?. Den slags drivere skal downloades ved fabrikaten af den bærbare.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2005 - 17:09 #7
Avatar billede hobn00b Nybegynder
28. februar 2005 - 17:21 #8
jah bartz det godt, nu er det så at i deres "Adapters supported" står mit kort ikke på listen. det derfor man skal bruge de her specielle drivere.
Avatar billede nopsen Ekspert
28. februar 2005 - 17:32 #9
som tonnybrandt skriver skal de hentes hos producenten af din bærbar, dette vil du også få at vide både hos ATI og nvidia hvis du går ind på driversiden og vælger drivere til mobile.
Avatar billede espersen Novice
28. februar 2005 - 17:52 #10
jeps - laptops : altid direkte hos producenten - ellers går det galt ;o)
Avatar billede hobn00b Nybegynder
31. marts 2005 - 19:07 #11
ingen fandt svaret for mig
Avatar billede nopsen Ekspert
31. marts 2005 - 19:15 #12
hvad mener du? vi har svaret dig på det, du skal som skrevet hente grafikdriveren hos producenten af din bærbar.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. marts 2005 - 21:30 #13
Hvis vi skal være mere specifikke er du nødt til at fortælle os mærke og model.
(på den bærbare)
Avatar billede espersen Novice
11. august 2005 - 19:13 #14
Avatar billede espersen Novice
23. august 2005 - 12:12 #15
luk evt. spørgsmålet....
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 14:49 #16
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis ikke folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)