Avatar billede okoleg Nybegynder
27. februar 2005 - 15:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Online med bærbar

Hej

Jeg har lige købt en bærbar -  HP COMPAQ NX9020
Jeg bor et sted uden tlf.stik, og skal derfor på nettet med den på en anden måde. Hvordan gør jeg det lettest? Min mobiltelefon har ikke bluetooth, så den kan jeg ikke bruge.
Skal jeg købe ny mobil, eller kan jeg købe et kort el. lign. og koble mig op via et simkort - eller er der en 3. måde at gøre det på.

Det vigtigste er at det er så hurtigt som muligt, ikke så meget hvad prisen er.

Håber på svar (gerne med links til hvor jeg evt. kan købe udstyret )

Mvh. Kasper
Avatar billede kenp Novice
27. februar 2005 - 15:24 #1
Sonofon er så en mulighed, de har trådløst internet. eller webspeed
Avatar billede okoleg Nybegynder
27. februar 2005 - 15:27 #2
Kan du fortælle lidt mere om hvordan det rent praktisk/fysisk foregår?
Avatar billede kenp Novice
27. februar 2005 - 15:31 #3
Webspeed er via kabeltv (hvis du har det)
Sonofon kan komme og sætte en antenne op. (hvis altså de kan række der)
Avatar billede bpedersen Novice
15. marts 2005 - 18:52 #4
Hej Kasper
Prøv at kontakte sonofon bredbånd på 80291002 - de vil kunne undersøge om det er muligt at få FWA, som parabolløsningen hedder.
Avatar billede okoleg Nybegynder
22. april 2005 - 17:33 #5
Igen svar?...