Avatar billede html Nybegynder
25. marts 2001 - 17:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

brugersystem med unik bruger

kan man lave sådan et brugersystem med tekst-filer. Jeg har kikket lidt på det som the-gnu har. Men kan ikke rigtigt se hvordam man skal kunne tekst-filer.
hvis man skal bruge MySql hvor kan man så hente sådan et for jeg kan ikke selv skrive det når der skal bruges MySql. Måske vil har nogen noget liggende som jeg kan få for en god slat point.
Avatar billede html Nybegynder
25. marts 2001 - 17:36 #1
undskyld min måde at udtrykke mig på. Men jeg har de vildeste tømmermænd i dag.
Avatar billede camboy Nybegynder
25. marts 2001 - 17:45 #2
Avatar billede thomas_it Nybegynder
25. marts 2001 - 17:51 #3
hmm..jeg er selv igang med at lave et...
http://www.web-zone.dk/login/pass.php3 - men det er dog MYSQL baseret! :)
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
26. marts 2001 - 12:20 #4
Man kan godt lave et brugersystem med unikke bruger ligenu i tekst filer...