Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
25. marts 2001 - 17:23 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Nu kan det fand\'me være nok!

FUCK...
Hcor er jeg træt af Freepaq... De har jo en oppetid på 20% eller sådan noget lignende.
Jeg skifter sq til web-sale...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
25. marts 2001 - 17:23 #1
hehe endelig nogen der fatter at det er noget lort.
Avatar billede parazite Nybegynder
25. marts 2001 - 17:23 #2
Ogeh... hvad skal vi bruge det til? Find et andet sted at spamme med ligegyldige beskeder.
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
25. marts 2001 - 17:26 #3
Parazite, det er da ikke ligegyldigt.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. marts 2001 - 17:28 #4
pcgamez, jo det er :)

Jeg tror alle er klar over at Freepaq ikke er det mest stabile... man får hvad man betaler for...
Avatar billede crasher Nybegynder
25. marts 2001 - 17:29 #5
Freepaq skodder big time, www.webdomain.dk er mit foretrukne sted :-)

billigt og stabilt.
Avatar billede parazite Nybegynder
25. marts 2001 - 17:29 #6
pcgamez.dk : Fortæl mig lige hvem det er relevant for?

nanoq : Så sandt, så sandt! :o)
Avatar billede kirsten Nybegynder
25. marts 2001 - 17:29 #7
Det er da alt andet end spam!
Det er da ganske nyttig information for folk der måske tænker på at få hostet deres sider hos freepaq.dk!

:0)
Avatar billede parazite Nybegynder
25. marts 2001 - 17:32 #8
OK - vil man lave det som et relevant spørgsmål, så bør man nok nærmere formulere det som følger:
Jeg har gennem længere tid haft min side liggende hos freepaq, og blablabla - lortehosting - blablabla - dårlig oppetid - blablabla - dårlig service.
Som du har skrevet det der, så ser jeg det som en kommentar, der hører hjemme på en chat - ikke en velbegrundet anvefaling.
Avatar billede camboy Nybegynder
25. marts 2001 - 17:33 #9
crasher > Hvad er din hjemmeside adresse ? :-)
Avatar billede kirsten Nybegynder
25. marts 2001 - 17:34 #10
Det kan der jo være noget om!

:0)
Avatar billede camboy Nybegynder
25. marts 2001 - 17:34 #11
crasher > Du har været med til at lave friserverplads.dk ? ik?
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
25. marts 2001 - 17:39 #12
Gratis = Uproffesionelt - dårlig/ingen support
Billigt= Langsomt - bedre support
Dyrt = Hurtigt - God support

Det forholder sig naturligt sådan at man ikke kan få en TDC-160mbit fastlinie for småpenge, og man kan ikke ha\' personale gratis gående rundt. hvis man kun tjener 5 kroner / måned for et webhotel. Det kan man sgu ikke engang sende fakturaen for.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. marts 2001 - 18:38 #13
Hvis man vil se om freepaq er blevet skamrost i spøgrsmålene kan man jo bare søge, så tror jeg helt sikkert man finder et par andre spørgsmål der ligner dette.
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. marts 2001 - 18:41 #14
Men gudskelov også nu og da:

Gratis = idealist der kender til emnet og elsker det
Dyrt = idot der tror på myten om at internettet er brolagt med guld.

mvh JakobA
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. marts 2001 - 18:44 #15
jakoba>> gratis = som på f.eks www.whitehat.dk JA!
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. marts 2001 - 18:47 #16
Og så er det ellers op til os at beskytte dem lidt ved at stille flest muligt af vores dumme spørgsmål her, istedet for at oversvømme ham med dem :)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. marts 2001 - 18:48 #17
Og for guds skyld lave være med at bruge ham som mailbomber!
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
25. marts 2001 - 18:55 #18
En idealist betaler vel for hulen ikke 3-500000 om året for en serverlinie ?

Avatar billede jakoba Nybegynder
25. marts 2001 - 19:00 #19
Nej da. dit indlæg er helt klart den generelle regel.

Men det kan betale sig at se sig om og lede efter de gode steder
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
25. marts 2001 - 19:04 #20
yep
Avatar billede crasher Nybegynder
26. marts 2001 - 21:22 #21
camboy > amore.dk

nej, faktisk ikke :-) ..det er min nabo der har, why?
Avatar billede mjule Nybegynder
02. april 2001 - 15:05 #22
Fucked up ting at skrive!!!
HeHe Man skal vist være ret lad i hjernen for det!