Avatar billede daffey Nybegynder
27. februar 2005 - 00:29 Der er 7 kommentarer

Både iBook og stationær PC på stofanet?

Jeg har lige købt en iBook med airport til min skole. Har almindelig stationær PC hjemme. Jeg er tilkoblet stofanet. Nu er det så jeg gerne vil have at jeg kan komme på nettet med min Ibook(airport) mens min kæreste arbejder på den stationære. jeg går vel ikke ud fra at vi kan være på nettet samtidig da det vel ville kræve 2 konti?

Hvordasn gør jeg det billigst og smartest?
Nogen der har erfaringer med et sådant setup?

Daffey
Avatar billede jint Nybegynder
27. februar 2005 - 00:37 #1
du kan købe en 'familie opkobling' fra stofanet. den koster lidt mere, men ikke meget. der kan du have på til 6 computere på den samme forbindelse. alt du skal bruge er en hub...
Avatar billede daffey Nybegynder
27. februar 2005 - 00:40 #2
forslag til det trådløse? jeg ved ikke rigtigt hva jeg skal kigge efter
Avatar billede jint Nybegynder
27. februar 2005 - 00:50 #3
uden at have den store forstand på mac udstyr (eller trådløst netværk for den sags skyld), så vil jeg mene at det vil kunne køre på 'ganske normalt' trådløst netværk.

det kan du skaffe for et ganske fornuftigt forløb i den lokale computerbix, eller kig hvad der findes på www.edbpriser.dk
Avatar billede daffey Nybegynder
27. februar 2005 - 00:59 #4
Cool nok ... nu har jeg også lige kigget på stofas hjemmeside. (Kunne jeg jo pasende have gjort først ;)
Avatar billede jint Nybegynder
27. februar 2005 - 01:02 #5
det havde været et smart træk...
Avatar billede reving Nybegynder
27. februar 2005 - 16:37 #6
Kan man ikke bare smide en router på stofanet ?
Avatar billede daffey Nybegynder
30. september 2009 - 13:19 #7
reving, kan du ikke smide et svar, den er godt nok røget i glemmebogen den her, beklager meget.