Avatar billede j4anus Nybegynder
26. februar 2005 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

cs score

jeg skal holde såen et større lan, og vi skal self. spille cs (1.6). er der nogen måde hvorved man kan overfører scoren fra en local host til en html side? vi spiller forskellige baner, og scoren skal være overall - kan dettes gøres?
Avatar billede affitheking Nybegynder
26. februar 2005 - 15:26 #1
man kan godt man jeg kan ikke huske hvordan man gøre :D hehe :D

hehe ses..
Avatar billede j4anus Nybegynder
26. februar 2005 - 15:31 #2
hmm.. fed kommentar alligvel
Avatar billede jakand Nybegynder
26. februar 2005 - 15:38 #3
hej, for det første skal du sætte serveren til logge. (mener du kan sættes log = 1 i server.cfg)
herefter skal du hente et program der kan omdanne log filerne til html, jeg mindes at have brugt psychostats engang.
http://www.psychostats.com/pstats.php

jeg går ud fra der er noget hjælp til at sætte det op på deres side.