Avatar billede bruno1 Novice
26. februar 2005 - 15:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ændrig i normal-template - hvordan?

Når mit word starter er der vrøvl med margen... hvordan gemmer jeg mine ændringer således at den starter med den margen jeg har indstillet sidst jeg brugte word?
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2005 - 15:21 #1
du åbner et nyt tomt word.doc; laver de ændringer du vil have og gemmer det som Normal01.dot (altså som skabelon).
Hop så op i Filer -> Åbn -> Ny og omdøb så Normal.dot til f.eks. NormalOld.dot og omdøb derefter Normal01.dot til Normal.dot.
Nu skulle den "nye" Normal.gerne være den der åbner hver gang som standard, og du har den gamle liggende som rerserve.
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2005 - 15:23 #2
Aaaarrggghhh!!!
Skal være:  Filer -> Ny -> og så omdøber du Tomt dokument  o.s.v.
Avatar billede Inge Nybegynder
26. februar 2005 - 21:18 #3
Når du har ændret din margen (Filer - Sideopsætning), klikker du på Standard... knappen, så bliver du spurgt om du vil ændre alle nye dokumenter osv.. det klikker du Ja til.