Avatar billede cybles Nybegynder
25. februar 2005 - 17:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Del en ADSL / triptæller & delt netværksforbibindelse

Hele tre ting på en gang, derfor også de mange point. Har et lille netværk med 4 computere der er på et allerede eksisternede LAN. Fint nok så langt. Disse fire pc'er har en gate ud i verden via en provider.

Derudover vil jeg gerne have en gate mere. Derfor har jeg smækket en almindelig pc'er sammen med to netværkskort, et til det almindelig LAN og et der skal være gate ud i verden.

Hvordan deler jeg nu den forbindelse ud til de andre? Husk på de har allerede en gate i forvejen.

Derudover vil jeg gerne have at disse fire pc'er har en triptæller således jeg ved hvor meget trafik den enkelte af de fire pc'er benytter.

Kom med en løsning på alle tre spørgsmål og alle 300 point er dine. :-)

Maskinen jeg har sat op med de to netværkskort har jeg installeret Win XP prof på.

Glæder mig til at se svar....god weekend.
Avatar billede kenp Novice
25. februar 2005 - 19:45 #1
Vil du have dem til at have 2 forbindelser samtidig ?

(desuden må du kun uddele 200 point og ikke 300 som du udlover ;))
Avatar billede cybles Nybegynder
03. marts 2005 - 19:11 #2
Jeg opretter 3 nye spørgsmål og tilknytter point hertil, der går lige et øjeblik.