Avatar billede rasmusv Nybegynder
25. marts 2001 - 12:21 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Har du fonten ITC Kable ?

Jeg skal bruge fonten ITC Kable til PC.. Jeg har kigget på diverse sider på nettet, men jeg  kan ikke finde den..
Jeg håber I kan hjælpe mig!
Avatar billede makse Nybegynder
25. marts 2001 - 12:32 #1
Hvis du mener ITC Kabel Font, så tag en kig på http://www.fontworld.net/de/sans-serif.html
Avatar billede jimsim Nybegynder
25. marts 2001 - 12:34 #2
Avatar billede rasmusv Nybegynder
25. marts 2001 - 13:41 #3
til makse:
Jeg kunne ikke se den på den side..
Til jimsim:
Det ville jo være fedt, hvis man ikke skulle give 700 kr. for den :-)

Avatar billede jimsim Nybegynder
25. marts 2001 - 13:45 #4
:) heh ja ved det... men fandt ikke lige noget andet.
Men jeg tror ikke du får den font gratis...i hvert fald ikke lovligt :)
Avatar billede makse Nybegynder
25. marts 2001 - 14:36 #5
Hvis du har Coreldraw eller Wordperfect, plejer den at følge med der.
Avatar billede rasmusv Nybegynder
25. marts 2001 - 14:40 #6
Det har jeg desværre ikke... Er der nogen der har, som har lyst til at sende den til mig?
Avatar billede makse Nybegynder
25. marts 2001 - 15:13 #7
Jeg har en Kabel BD normal, hvis du kan bruge den.
Avatar billede rasmusv Nybegynder
25. marts 2001 - 16:26 #8
Det kommer an på om den ligner nok :-)
Kan du sende den til mig? rasmus@pcgames.dk
Så kan jeg se om den ligner..
TX
Avatar billede rasmusv Nybegynder
25. marts 2001 - 16:42 #9
Til Makse:

Tak for fontene.. de ligner desværre ikke helt, men tak for det! Hvis der ikke kommer bedre bud, så giver jeg dig pointene..
Avatar billede tera Nybegynder
25. marts 2001 - 17:09 #10
Jeg har ITC Galliard og ITC garamond hvis det var noget!!
Avatar billede tera Nybegynder
25. marts 2001 - 17:11 #11
jo...jeg har også ITC kabel hvis du skriver til terabyte@it.dk så kan jeg sende den til dig!!
Avatar billede jimsim Nybegynder
26. marts 2001 - 08:28 #12
rasmusv, du ville måske bare ha\' nogle links til font\'s... Nu hvor du overvejer at gi\' makse alle point\'ne.
Avatar billede rasmusv Nybegynder
26. marts 2001 - 16:15 #13
lige nu står tera til at få pointene.. men jeg giver dem selvfølge til den der kan fremskaffe fonten... (hvis det er muligt)
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
27. marts 2001 - 12:04 #14
Jeg har søgt oppe og nede men nope ikke uden at betale kan den findes ;o)) det eneste råd jeg kan give er at Kabana ITC eller Cabel skulle være ens med den...... held og lykke

/Michael
Avatar billede and.vang Nybegynder
31. marts 2001 - 10:38 #15
Hvis nogen sender den til dig, og den ellers skal købes, så er det jo ulovligt. Og det må man altså ikke! 8-[

/Anders
Avatar billede prodic Mester
31. marts 2001 - 10:51 #16
Det tog mig ca. 3 minutter at finde et link til den her på Eksperten.dk
Er folk sikre på at den er ulovlig, så længe formålet ikke er kommercielt?
For så har mange trykkerier da nogle alvorlige problemer...de skal jo helt have de korrekte fonte, for at kunne udskrive ens tryksager. Bryder de derved loven?
Hvis folk siger, den er ulovlig laver jeg naturligvis ikke et link til den.