Avatar billede grandalf Nybegynder
22. februar 2005 - 13:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad betyder Showpage?

Hej!

Jeg opdatere lige for tiden min virksomheds hjemmeside. Men da jeg hentede siden ned opdagede jeg at der på hver eneste side lå to ens versioner, fx medarbejdere og showpage.asp_ID=6.html.
jeg undes hvad skal den anden side bruges til? der ligger godt nok en mappe der også hedder showpage, men på den rigtige side henter jeg bare billeder osv. ind fra denne mappe. plus hvis man kigger på hyperlinksene er der kun 4-5 stk. på showpage, mens der er mange flere på den anden.

Denne Showpage er det bare en klade? noget jeg kan slette eller hvis jeg laver opdateringer, skal jeg så gøre det i begge?
Avatar billede grandalf Nybegynder
08. marts 2005 - 08:14 #1
Svar
Avatar billede grandalf Nybegynder
08. marts 2005 - 08:14 #2
svar ;-)