Avatar billede wraper Nybegynder
22. februar 2005 - 12:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Floating? eller andet?

hej alle

Jeg er igang med at teste noget på siden: http://www.hardstyler.net/dgs/
Og jeg skal altså gerne have de menuer ud så de ikke smider de menuer som er under dem i koden ned.. men er ved siden af dem..
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede roenving Novice
22. februar 2005 - 16:39 #1
på menuleft: float:left;

og på menuright: float:right;

-- og helst med menuright først i koden, ellers kan mærkelige resultater forekomme !-)
Avatar billede wraper Nybegynder
22. februar 2005 - 19:33 #2
Erm.. det ER float: right/left på? lol
Avatar billede roenving Novice
23. februar 2005 - 16:29 #3
Tjah, jeg gider zq ikke downloade en masse stylesheets, men du har så centreret med et-eller-andet, som jeg ikke kan anbefale ...

Prøv f.eks.

<body>
<div id="site" style="width:500px;margin:0 auto;">
  <div id="banner"></div>
  <div id="indhold">
    <div id="menuright" style="width:100px;float:right">RIGHT</div>
    <div id="menuleft" style="width:100px;float:left">LEFT</div>
    <div id="menuTop" style="float:left;text-align:center;">links: Nyheder, Info og Simpsons</div>
  </div>
  <div id="bottom"></div>
</div>
</body>

-- du skulle forøvrigt også se den i Mozilla eller FireFox !-)
Avatar billede wraper Nybegynder
14. april 2005 - 08:37 #4
gammel sag uden succes