Avatar billede sonped Nybegynder
21. februar 2005 - 17:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Radio button skal skifte tabel

Jeg har en formular med en tabel.
Nu vil jeg gerne kunne skifte tabel ved hjælp af radio buttons.
Hvor skal disse tabeller ligge og hvordan får jeg en radio button til at skifte tabel?
Tabellerne skal have navn som runde 1 og runde 2 osv. vil nemlig også meget gerne have sendt navnet på den viste tabel med i den email som jeg modtager fra formen.
Håber det er forståligt og nogen kan hjælpe.

Min kode nu:
<form action="http://www.websup.dk/formmailler.php" method="post">

<input type="hidden" name="modtager_email" value="">

<input type="hidden" name="emne" value="tipning i cuppen">

<input type="hidden" name="medsend" value="runde;kamp1;kamp2;kamp3;kamp4">

<input type="hidden" name="url" value="http://www.skruse.1go.dk/tak.htm">

<input type="hidden" name="runde" value="Dine tip for 1.runde"><p>

Navn: <input type="text" name="afsender_navn" onChange="formmailler.require.value = this.value + ';' + formmailler.afsender_email.value" size="15"><br>

Email: <input type="text" name="afsender_email" size="30" onChange="formmailler.modtager_email.value = 'sonped@hotmail.com;' + this.value ; formmailler.require.value = formmailler.afsender_navn.value + ';' + this.value"><br>

Kamp1:
<input type="text" name="kamp1" size="4" maxlength="3"><br>
Kamp2:
<input type="text" name="kamp2" size="4" maxlength="3"><br>
Kamp3:
<input type="text" name="kamp3" size="4" maxlength="3"><br>
Kamp4:
<input type="text" name="kamp4" size="4" maxlength="3"><br>

<input type="submit" value="Send"></p>
</p>

</form>
<div style="position: absolute; top: 65; left: 210; width: 297; height: 92">
  <table border="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%" id="AutoNumber1" cellpadding="2">
    <tr>
      <td width="44%"><span style='font-family:Verdana;color:black'>
      <font size="2">FC Pølsebakken</font></span></td>
      <td width="8%"><b>VS</b></td>
      <td width="48%" align="right">
      <span style='font-family:Verdana;color:black'> <span class=SpellE>
      <font size="2">Ambro</font></span><font size="2"> Stars</font></span></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="44%"><span style='font-family:Verdana;color:black'>
      <font size="2">Symposion FC</font></span></td>
      <td width="8%"><b>VS</b></td>
      <td width="48%" align="right">
      <span style='font-family:Verdana;color:black'><font size="2">Team </font> <span class=SpellE>
      <font size="2">Jaungyde</font></span></span></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="44%"><span style='font-family:Verdana;color:black'>
      <font size="2">AC </font> <span class=SpellE><font size="2">Sondrup</font></span></span></td>
      <td width="8%"><b>VS</b></td>
      <td width="48%" align="right">
      <span style='font-family:Verdana;color:black'><font size="2">Dynamo </font> <span class=SpellE>
      <font size="2">Lippo</font></span></span></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="44%"><span style='font-family:Verdana;color:black'>
      <font size="2">Die </font> <span class=SpellE><font size="2">sternen</font></span></span></td>
      <td width="8%"><b>VS</b></td>
      <td width="48%" align="right">
      <span style='font-family:Verdana;color:black'><font size="2">FC POWLS</font></span></td>
    </tr>
  </table>
</div>
Avatar billede sonped Nybegynder
22. februar 2005 - 11:50 #1
Er spørgsmålet stillet et forkert sted?
eller kan det ikke lade sig gøre?
mangler et svar.
Avatar billede roenving Novice
01. marts 2005 - 07:35 #2
Jamen, oki da '-)

ref. http://www.eksperten.dk/spm/593629
Avatar billede roenving Novice
01. marts 2005 - 07:35 #3
;O)
Avatar billede roenving Novice
01. marts 2005 - 07:50 #4
Tak for point ;~}