Avatar billede kondisko Nybegynder
21. februar 2005 - 16:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CPU problemer

Hej jeg købte fornylig en cpu 3,06 p4.

den satte jeg så i mit bundkort og kørte så windows ind igen

efter 15 min ca. gik den bare ud som et lys  der var kun lys i lan i bundkort, så købte jeg en ny strømforsyning og satte i og satte min gamle cpu tilbage i så kørte den igen. så gav jeg den nye cpu til min bror og det samme skete hans er nu død!
tror nogle her inde af det er muligt af det er køler der ikke køre så den bliver for varm og går ud? eller er det noget med strømforsynning ??
har svært ved af finde ud af hvad som skal gøres?
alle svar vil blive modtaget med stor tak

kondisko
Avatar billede badmanndk Nybegynder
21. februar 2005 - 16:21 #1
prøv at lade kabinettet være åben, så kan i se om blæseren kører rundt.
Prøv også at kigge i BIOS, der kan i højst sandsynlig se CPU temperaturen
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. februar 2005 - 16:58 #2
Du har brugt kølepasta mellem CPU og køleren ? ?
Avatar billede kondisko Nybegynder
21. februar 2005 - 18:11 #3
ja tror det er det eneste af gøre kigge ind og se alt køre og mærke om den bliver for varm ,, der var kølepasta på den for ny af ....

tak for svar...
Avatar billede kondisko Nybegynder
21. februar 2005 - 18:14 #4
så fik jeg givet mig selv point tror jeg  hmm

flot.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
22. februar 2005 - 09:34 #5
hvis du får et svar her du kan bruge, opretter du et nyt spørgsmål og henviser hertil og beder dem der hjalp lææge svar i det nye.