Avatar billede fgj Nybegynder
21. februar 2005 - 11:10 Der er 2 kommentarer

Hvordan rettes en Outlook 2000 skabelon (.oft) i Outlook 2003?

Jeg har nogle gamle, simple skabelon mails oprindeligt dannet i Outlook 2000 med typen .oft.
Jeg anvender nu Outlook 2003 og skal have disse rettet til.
Problemet er, at jeg tilsyneladende ikke kan gemme som .oft i Outlook 2003.
Bemærk, at det ikke blot er indholdet af mailen, der er interessant i disse skabeloner, men også hvem der skal have den tilsendt i Til og Cc, samt Emnet i mailen.
Er der nogen, der har et bud?
Avatar billede fgj Nybegynder
24. februar 2005 - 14:48 #1
Afsætter flere points...
Avatar billede fgj Nybegynder
25. marts 2005 - 00:06 #2
Ingen svar...