Avatar billede agz Nybegynder
19. februar 2005 - 15:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke læse nogle DVD'er på computeren..

Mit DVD-drev i computeren, kan kun læse nogle dvd'er, hvad kan det skyldes?

Jeg kan godt se dem på min alm. dvd-afspiller til fjernsynet.

Er det noget med at fabrikanterne spærrer dem mod computere eller lign.?
Avatar billede screem_brille Novice
19. februar 2005 - 15:49 #1
Det kan være fordi dit drev ikke er kompatibelt med ente DVD- eller DVD+ skiver, men hvis du fortæller hvad drev du har er det lidt nemmere at sige med sikekrhed (det kan også bare være fordi dit drev er slidt og pickupppen derfor ikke længere er så følsom)
Avatar billede dkfora Nybegynder
19. februar 2005 - 16:40 #2
det kan da også være du skal have ny firmware prøv at gå ind på www.rpc1.org der kan du slå dit drev op og hente den nyeste firmware ligeså åbne for region spæring ved ikke om dette er ulovligt hvis det er bedes den nærmeste admin om at fjerne linket og lige give mig et preg da jeg har fået det fortalt af en ven...

//KnoXi
Avatar billede agz Nybegynder
19. februar 2005 - 16:45 #3
Har lige købt Plextor 716A..
Avatar billede agz Nybegynder
19. februar 2005 - 16:55 #4
Hvordan åbner jeg for region-spærring da?
Avatar billede screem_brille Novice
19. februar 2005 - 17:04 #5
dkfora, det er ikke ulovligt, og hvis det faktisk skulle være ulovligt så opfordrer jeg alle til at bryde loven på det punkt *G*
Avatar billede agz Nybegynder
19. februar 2005 - 17:10 #6
Hvordan gør jeg det så ?!
Avatar billede agz Nybegynder
20. december 2005 - 17:48 #7
luk