Avatar billede olzen Nybegynder
19. februar 2005 - 12:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløs router med Cybercity ADSL

Hej alle,

Jeg har Cybercity ADSL, og ønsker nu at lave tråløst Internet. Jeg vil dog helst ikke leje en ved Cybercity: http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/traadloes_router/priser/ vil ikke give en måndtlig pris.

Mit spørgsmål går så på, kan jeg bruge alle trådløse routerer eller kan man kun benytte den fra Cybercity? Hvis man kan bruge alle, er der så nogle der har nogle gode forslag..

Har kigget lidt på: http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=18516

på forhånd tak
Søren Olsen
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. februar 2005 - 14:10 #1
Som er en: Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54G

Jo - den 'pakke' ka' jeg godt anbefale.
For at ikke gentage mig selv (og andre): http://www.eksperten.dk/spm/592389

Good Luck...
Avatar billede olzen Nybegynder
19. februar 2005 - 17:51 #2
Men kan jeg bruge den router istedet for den jeg har nu fra Cybercity? Har du Cybercity internet?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. februar 2005 - 19:27 #3
Er her igen...
Ja - det skal du kunne gøre. Ellers skal du have to boxe stå og blinke (Læs:bruge strøm) - tihi...
Jeg har TDC - MEN jeg bruger dog en W2K Server med 2 netkort til at agere Router (og meget mere...)
Avatar billede tjiggan Nybegynder
24. februar 2006 - 13:59 #4
Med mindre din router kan køre PPPoA og du er en haj til opsætning af den, ville jeg anbefale at du satte din egen nykøbte trådløse router EFTER Cybercity routeren (den ledning som går til din computer skal altså ind i den nye router istedet).

Så skulle det køre ved bare at sætte det til.

// TjiggaN